zasady grupy i posty

Data: 2010-07-26 01:23:29
Autor: jerol
zasady grupy i posty
Witam,

Od niedawna przeglądam grupę i staram się dowiedzieć kilku nowych
rzeczy aby pogłębiać swą wiedzę. Niestety wszystkie posty jakie
oglądam to wylewana żółć pomiędzy kilkoma osobami, czy wy naprawdę nie
potraficie zachować się jak normalni ludzie?
Ja rozumiem, że każdy z osobna cierpi na przypadłość niskiej samooceny
- tak sobie to można wytłumaczyć czytając te posty.

Mam pytanie gdzie znajdę normalna grupę dyskusyjną nie zaśmieconą
przez trolli ?
Czy jeszcze taka istnieje?

Pozdrawiam wszystkich, którzy zamiast "szczekać" na siebie udzielają
się w sposób merytoryczny i służą swą wiedzą innym.

Jarek Nowak

Data: 2010-07-26 09:58:08
Autor:
zasady grupy i posty
jerol <jerolnow@gmail.com> napisał(a):
Mam pytanie gdzie znajd=EA normalna grup=EA dyskusyjn=B1 nie za=B6miecon=B1
przez trolli ?
Czy jeszcze taka istnieje?

Normalną grupę dyskusyjną nurków.
Nie ma nic takiego.

Jest FN cenzurowane, wiele zadym wszczynają moderatorzy
DiW (DT) totalna cenzura i cukierkowy obraz.
PPN padło nie było cenzurowane.
rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
FCS nie jest cenzurowane.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 21:34:22
Autor: mcgregorius
zasady grupy i posty
PPN padło nie było cenzurowane.
rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
FCS nie jest cenzurowane.

pozdrawiam rc

nikt normalny tam nie zagląda bo to srodowisko pewnego socjopaty.

Data: 2010-07-26 20:21:05
Autor:
zasady grupy i posty
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> PPN padło nie było cenzurowane.
> rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
> FCS nie jest cenzurowane.

nikt normalny tam nie zagląda bo to srodowisko pewnego socjopaty.

Grzesiu Reder jak własnego dziecka nie umiesz chemii nauczyć, to się nie odzywaj. Zdaniem Tomasza Żabierka FN to pedalskie forum, dlatego tam siedzi i nosa nie
wychyla.
Jest zarejestrowany na rebreathers.pl (Tomasz Zabierek płeć:Mężczyzna 2010-04-19, 13:36)znowu wyszedłeś na głupka. Chciałeś przypierdolić, oberwał
"IT IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 09:22:59
Autor: mcgregorius
zasady grupy i posty
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > PPN padło nie było cenzurowane.

Zdaniem Tomasza Żabierka FN to pedalskie forum, dlatego tam siedzi i nosa nie
wychyla.
Jest zarejestrowany na rebreathers.pl (Tomasz Zabierek płeć:Mężczyzna 2010-04-19, 13:36)znowu wyszedłeś na głupka. > pozdrawiam rc

dlaczego wziałes moje słowa do siebie?przecież nic o tobie nie pisałem.coś tam o nożycach................?

Data: 2010-07-27 07:38:26
Autor:
> [...]
> dlaczego wziałes moje słowa do siebie?przecież nic o tobie nie pisałem.coś tam o nożycach................?

Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda" dlatego pokazałem że jest tam
"guru" IT Tomasz Żabierek. Twój IT i nie jest normalny.
Znowu Grzesiu chcesz być dowcipny, a wychodzi miernota umysłowa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 09:03:27
Autor:
zasady grupy i posty
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):  > > > nikt normalny tam nie zagląda....

pisałem.coś ta
m > o nożycach................?

Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda"

No i się pokazało, dlaczego wziął to do siebie - wie, że jest idiotą. Nawet taki wariat ma czasem przebłyski świadomości.

Data: 2010-07-30 06:58:03
Autor: Zanderix
zasady grupy i posty

Data: 2010-07-30 11:44:28
Autor:
zasady grupy i posty
  <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda" No i się pokazało, dlaczego wziął to do siebie - wie, że jest idiotą. Nawet taki wariat ma czasem przebłyski świadomości.

Jest tam zarejestrowany Tomasz Żabierek, Twój guru.
Cieszę się że jest "nikim" w opinii swojego ucznia Grzegorza Redera. Cieszę się że  nie jest "normalny" w opinii swojego ucznia Grzegorza Redera. Jest na FCS dział "Leszka Nowaka" to też nikt normalny.
Co "paróweczko" jesteś tak samo nie rozgarnięty jak Grzesiu Reder, nie
rozumiesz co jest napisane i co z tego wynika.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 10:21:35
Autor: jacekplacek
zasady grupy i posty
jerol <jerolnow@gmail.com> napisał(a):
Witam,

Od niedawna przegl=B1dam grup=EA i staram si=EA dowiedzie=E6 kilku nowych
rzeczy aby pog=B3=EAbia=E6 sw=B1 wiedz=EA. Niestety wszystkie posty jakie
ogl=B1dam to wylewana =BF=F3=B3=E6 pomi=EAdzy kilkoma osobami, czy wy napra=
wd=EA nie
potraficie zachowa=E6 si=EA jak normalni ludzie?
Ja rozumiem, =BFe ka=BFdy z osobna cierpi na przypad=B3o=B6=E6 niskiej samo=
oceny
- tak sobie to mo=BFna wyt=B3umaczy=E6 czytaj=B1c te posty.

Mam pytanie gdzie znajd=EA normalna grup=EA dyskusyjn=B1 nie za=B6miecon=B1
przez trolli ?
Czy jeszcze taka istnieje?

Pozdrawiam wszystkich, kt=F3rzy zamiast "szczeka=E6" na siebie udzielaj=B1
si=EA w spos=F3b merytoryczny i s=B3u=BF=B1 sw=B1 wiedz=B1 innym.

Jarek Nowak

Każda na której nie występuje troll-psychopata czarnecki ryszard(vel demolant, anarchista, smok, ss i wiele wiele innych wcieleń, które są skutecznie demaskowane i eliminowane) Tutaj niestety nie ma możliwości skasowania tej kreatury, więc jest jak jest. Pamiętam dobre czasy, kiedy troll czarnecki skupiał się na F-N, FDT i pisywał tu z rzadka, miał też mniejszą psychozę. Mam nadzieję, że te czasy wrócą.

Data: 2010-07-26 13:43:26
Autor: PesTYcyD
zasady grupy i posty
Widzisz na tej grupie od dłuższego czasu onanizuje się demolant więc jest jak jest.

Data: 2010-07-27 00:09:27
Autor: Kuba Kostusiak
zasady grupy i posty
ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
czarnecki czyli ten demo costam

Data: 2010-07-27 07:53:34
Autor:
zasady grupy i posty
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
czarnecki czyli ten demo costam

Elementarnym poziomem jest kultura osobista w tym pisanie nazwisk z dużej litery.

Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje. Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda. NIKT nie dał rady takiemu
problemowi, który liczy się w kilka min bez wysiłku, tylko trzeba mieć
podstawy. Których naszym instruktorom od obiegów zamkniętych brak.
Dlatego tak bardzo mnie nie cierpią, zwłaszcza jak publicznie łapię ich na
ewidentnych błędach.
Podałem zadanie w którym są środki i cel, zrobienie wynalazku to było zadanie
w którym cel nie był jasno określony i środki również. Ujrzenie rozwiązania to
kilka sekund. Tyle że trzeba było wcześniej zrobić pierwsze zgłoszenie.
Pierwszy SCR też miał takie podstawy (ujrzenie rozwiązania, czasem zwane
olśnieniem) potem było trochę więcej spokojnej pracy żeby wiedzieć jak
przesterowania wpływają na ppO2 w tym SCR. To była doskonała podstawa do
drugiego zgłoszenia.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 08:57:48
Autor: jacekplacek
zasady grupy i posty
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a): > ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
> czarnecki czyli ten demo costam

Elementarnym poziomem jest kultura osobista w tym pisanie nazwisk z dużej
liter
y.

Nie czarnecki, nie chodzi o kulturę a o szacunek. Szacunek na który taka zawistna kreatura jak ty nie zapracowała. A na obelgi i owszem - ciężką pracę codziennie w to wkładasz.
Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje. Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda. NIKT nie dał rady

Nikt nie chciał, idioto. Nie rozumiesz, że nikt już tu nie ma ochoty na dykusje z tobą? Nie dociera, że jedyne osoby piszące do ciebie, piszą tylko po to żeby ci ubliżyć, pokazać twoją głupotę i ostrzec innych przed twoimi fobiami i niekompetencją? Jesteś aż tak niedorozwinięty, że tego nie widzisz?

[...]

A co konkretnie nowego wniosłeś? NIC. Poprawiłeś istniejące konstrukcje, rozwiązania, ale nie wniosłeś nic nowego. Przestawienie kilku klocków tej samej zabawki nie jest niczym nowym. Być może jest poprawieniem zastanej rzeczywistości, ale o jej jakości zadecyduje rynek od którego jesteś całe lata świetlne a sądząc po prototypie i twoim braku szacunku do techniki i odbiorcy, nigdy nie wejdzie w fazę produkcji.

Data: 2010-07-27 11:28:00
Autor: PesTYcyD
zasady grupy i posty
W dniu 2010-07-27 09:53, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje.
Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda.

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Data: 2010-07-27 09:46:36
Autor:
zasady grupy i posty
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Nie z każdego go wywalili. Jest na forum crazy sharka i dyskutuje tam sam ze sobą a in-for woli jednego wariata czarneckiego, niż stu nurków. Cieszył się kiedyś, że po publikacji zdęć czarneckiego wrosła mu chwilowa oglądalność, ale nie zwrócił biedaczysko uwagi, że nie wzrosłą ilość zapisów... Z drugiej strony cieszy, że jest aby jedna osoba tak szanująca czarneckiego, że ma w dupie wpływy z reklam, jakie idą wraz ze wzrostem liczby stałych użytkowników. Pełen szacun - miłość ważniejsza od pieniądza.

Data: 2010-07-27 10:32:56
Autor:
> [...]

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Mówiłem to "jacekplacek" ale powtórzę też Tobie.
Sposób jakim określasz innych, jest obrazem Ciebie, twoje pięknoduchostwo.
Słownictwo to obraz domu rodzinnego, też gratuluję.

Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle.

Po co kłamiesz mogę pokazać przykłady for nurkowych na których jestem i nie
dają żadnego ostrzeżenia jak to na FN miało miejsce.

Co do SCR to Ty się przypierdalasz. Bez powodu.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/ab2e0c203bd50d6f#

"

PesTYcyD
Wyświetl profil  Więcej opcji 21 Lip, 14:23
Grupy dyskusyjne: pl.rec.nurkowanie
Od: PesTYcyD <pesty...@wp.pl>
Data: Wed, 21 Jul 2010 14:23:58 +0200
Lokalna: Śr. 21 Lip 2010 14:23
Temat: Re: Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
Odpowiedz | Odpowiedz autorowi | Przekaż | Drukuj | Indywidualna wiadomość |
Pokaż oryginalną wiadomość | Zgłoś tę wiadomość | Znajdź wiadomości tego autora
W dniu 2010-07-21 13:49, neuro pisze:

On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD<pesty...@wp.pl>  wrote:

Musicie zaprosić demolanta

    Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym
na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia
o CCR. "

Masz coś do powiedzenia na tym polu ?
NIE.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 01:06:36
Autor: in for
Zasady Grupy
Niestety wszystkie posty jakie
oglądam to wylewana żółć pomiędzy kilkoma osobami, czy wy naprawdę nie
potraficie zachować się jak normalni ludzie?

Ech..., nie jest aż tak źle...

Widzisz..., z "PIŁ" oglądałem tylko "jedynkę" i na tej podstawie wyrobiłem sobie
pogląd na temat pozostałych części tego makabrycznego serialu. Zrób podobnie.
Nie czytaj tych co Ciebie irytują, opuszczaj niesmaczne wątki, a wtedy
znajdziesz dużo fajnych rzeczy dla siebie. Poza tym pisz, twórz to forum razem z
innymi.

Dość systematycznie sprawdzam kto czyta sektę i mogę Cię zapewnić, że poziom
czytelników jest bardzo wysoki, choć nie wynika to z treści postów, które
właśnie krytykujesz. Uważam też, że sekta to najbardziej opiniotwórcze forum,
choć niedawno głosiłem jej śmierć.

Jej siła leży właśnie w braku moderacji, w swobodzie wypowiedzi, a także w jej
historii... I to nie tylko z powodu autorów, którzy tu pisali, ale także z
faktu, że często zdarzenia które wstrząsnęły światem nurkowym w Polsce, właśnie
tu miały swój początek. Moim zdaniem, oczywiście.

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-07-27 01:22:31
Autor: jerol
Zasady Grupy
On 27 Lip, 01:06, in_...@vp.pl wrote:
> [...]

faktu, że często zdarzenia które wstrząsnęły światem nurkowym w Polsce, właśnie
tu miały swój początek. Moim zdaniem, oczywiście.

Cześć,

Staram się wybierać interesujące fragmenty i zakładać nowe wątki.
Jednak chyba każdy post kończy się wzajemną wojną .....

Mam nadzieję, że nie przeniesie się to na real. Nie wyobrażam sobie
aby w sporcie niosącym realne niebezpieczeństwo, stawiać na pierwszym
miejscu boga mamonę i własne uprzedzenia. Rozumiem, że dla wielu ludzi
tutaj to jest sposób życia i ich praca, jednak wiąże się ona z dużą
odpowiedzialnością za życie innego człowieka.

Życzę wszystkim wielu udanych nurów  i zawsze tej samej ilości
wynurzeń co zanurzeń.

Pozdrawiam

Jarek Nowak

Data: 2010-07-27 11:02:17
Autor: Slawek Packo
Zasady Grupy
W dniu 2010-07-27 10:22, jerol pisze:

[...]

Spokojnie. Wielu adwersarzy tu to raczej nurkowie internetowi. Tak że spotkanie ich w realu, szczególnie przy bardziej wymagających nurkowaniach raczej ci nie grozi. Przynajmniej ja ich raczej nie spotykam.

Data: 2010-07-27 10:35:47
Autor:
Zasady Grupy
Slawek Packo <packo@technikapodwodna.pl> napisał(a):
Spokojnie. Wielu adwersarzy tu to raczej nurkowie internetowi. Tak że spotkanie ich w realu, szczególnie przy bardziej wymagających nurkowaniach raczej ci nie grozi. Przynajmniej ja ich raczej nie spotykam.

Wiesz gdzie Ciebie nie spotykam ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 20:18:33
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy

> Wiesz gdzie Ciebie nie spotykam ?

???
Ty Sławek jesteś pewnie z odłamu IT Żabierek i nie dorosłes intelektualnie do kolego czarneckiego.W ogóle to co TY wiesz o rebach???masz jakies zgłoszenie?
poprawiłeś stan techniki muzealnej?:-)daj spokój i kręć dalej te zajebiste filmy,pokazuj nam miejsca w których nie mozemy być i nie trać czasu na dyskusje z socjopatą.
dobrego
Grzegorz

Data: 2010-07-27 20:14:26
Autor:
Zasady Grupy

> [...]
poprawiłeś stan techniki muzealnej?:-)daj spokój i kręć dalej te zajebiste filmy,pokazuj nam miejsca w których nie mozemy być i nie trać czasu na dyskusje

Grzesiu Reder zapytaj S.Paćko jak zmniejszyła się liczebność HD.
Czy głosował ? czy ktoś za niego zagłosował ?
Jak będziesz znał odpowiedzi, to dopytaj o 40h na handsecie.
Możesz też o polskie wapno w Krabie zapytać.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 22:29:20
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy

Czy głosował ? czy ktoś za niego zagłosował ?
Jak będziesz znał odpowiedzi, to dopytaj o 40h na handsecie.
Możesz też o polskie wapno w Krabie zapytać.

pozdrawiam rc

ale kto cię zna?kto zna twoje wypociny?co po sobie zostawisz socjopato?bełkot?
zapytaj ludzi co po sobie zostawi Sławek Paćko.Odpowiem ci:WARTOŚĆ.
Dam ci dobrą radę:zwiń żagle,zaszyj się w swoim domu,wyłącz internet,udoskonalaj swoje wynalazki.Moze twoje wnuki wdrozą w życie twoje pomysły,ale juz po tym jak ostygniesz,i być moze swiat będzie miał z ciebie pożytek;dzisiaj jestes nikomu niepotrzebny.
ps.i tak wiem,ze po tobie to spłynie i nadal będziesz zasmradzałforum.

Data: 2010-07-28 09:40:51
Autor:
Zasady Grupy
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
ale kto cię zna?kto zna twoje wypociny?co po sobie zostawisz socjopato?bełkot?

Nie wiesz, że już wpisałem się znany stan techniki ?

zapytaj ludzi co po sobie zostawi Sławek Paćko.Odpowiem ci:WARTOŚĆ.

Przeszukaj w UP, Michalak tam jest, S.Paćko w sprzęcie nurkowym nie istnieje,
Żabierek także, Poręba również, Grzegorz Reder nie dorasta do pięt wymienionym
wcześniej, ale też jego brak.
[...]

Kilku osobom już to mówiłem, lecz powtórzę też Tobie, to jak się zwracasz do
innych jest obrazem Ciebie. Dlatego dziękuję za rady Twoje i osób z Twojego środowiska towarzysko-intelektualnego.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 16:55:47
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy
Nie wiesz, że już wpisałem się znany stan techniki ?

Dziadku,jestes muzealnym cieciem,jaki stan techniki?gdzie?chyba w twojej piwnicy,jeśli ją masz,bo pewnie mieszkasz w postpegeerowskim bloku.

Przeszukaj w UP, Michalak tam jest, S.Paćko w sprzęcie nurkowym nie istnieje,
Żabierek także, Poręba również, Grzegorz Reder nie dorasta do pięt
wymienionym

pewnie,że nie dorastam,wszyscy oni są o niebo lepsi odemnie>ale dla mnie to zaszczyt ,ze mnie do nich porównujesz >a do kogo ty pajacu możesz się porównać??

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 16:03:58
Autor:
Zasady Grupy
> [...]

pewnie,że nie dorastam,wszyscy oni są o niebo lepsi odemnie>ale dla mnie to zaszczyt ,ze mnie do nich porównujesz >a do kogo ty pajacu możesz się porównać??

Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:  1
Zadane pytanie:
Numer zgłoszenia = 386700

Pokaż rysunki
Baza (54) Tytuł Kod Zgł (21) Numer zgłoszenia (22) Data zgłoszenia Kod Ochr
(11) Numer prawa wyłącznego (51) Klasyfikacja MKP Data publikacji BUP
WYN Głębokowodny aparat nurkowy o obiegu półzamkniętym z chemicznie
zgromadzonym tlenem A1 386700 05-12-2008 B63C11/00 A63B31/08 07-06-2010

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 16:25:27
Autor:
Zasady Grupy
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > Nie wiesz, że już wpisałem się znany stan techniki ?

Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:  1
Zadane pytanie:
Numer zgłoszenia = 377789

Pokaż rysunki
Baza (54) Tytuł Kod Zgł (21) Numer zgłoszenia (22) Data zgłoszenia Kod Ochr
(11) Numer prawa wyłącznego (51) Klasyfikacja MKP Data publikacji BUP
WYN Uniwersalny głębokowodny aparat nurkowy o obiegu półzamkniętym A1
377789 21-10-2005 B63C11/00 30-04-2007

To nasze "sokoły" z gołą dupą.

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Grzegoż Reder"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Sławomir Paćko"

[...]

Twórca zawiera "Tomasz Żabierek"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

Grzesiu Reder, JYC miał zgłoszenia w sprzęcie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 20:34:35
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy

To nasze "sokoły" z gołą dupą.

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
> [...]

DZiadziusiu,
nawet w snach nie ulokowałbym się w tak szacownym gronie,jak ty to zrobiłeś.
Wracając do ciebie,piaskowy dziadku,zgłoszeń  w zyciu można mieć wiele,tak jak pomysłów.Pewnie co rano masz pomysł jak marzenie,chciałbym posunąć fajną laskę,ale w twoim przypadku to marzenie nigdy się nie spełni,zostanie tylko ZGŁOSZENIEM do Pana Boga,bo żadna laska na poziomie nie przeleci się z takim śmierduchem jak Czarnecki złoszenie do Nieba nr..........

Data: 2010-07-30 19:11:45
Autor:
Zasady Grupy
[...]

Grzesiu Reder instruktorze "IANTD Żabierek", bluzgaj sobie do woli, żyj w
świecie wyobrażeń, nie jesteś sam w "IANTD Żabierek"
Nie masz nic, jesteś po prostu kartoflana dupa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 21:23:08
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy
Nie masz nic, jesteś po prostu kartoflana dupa.

pozdrawiam rc

czarnecki,myślałem,ze jesteś tylko socjopatą,ale ty okazuje się ,ze jesteś też impotentem.Nie tylko intelektualnym,ale też lub przede wszystkim fizycznym.Pewnie żeby przelecieć laskę musisz używaż tego swojego dużego noża aby się na nią wciągnąć,jeżeli oczywiśćie wcześniej ci stanie,miętusie.

Data: 2010-07-30 20:34:38
Autor:
Zasady Grupy
[...]

Stosujesz klasyczną metodę prymitywów, poniżanie, wtedy wydaje się Tobie że
jesteś lepszy.
Grzesiu Reder, Ciebie nie ma. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 23:03:25
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy
pozdrawiam rc

impotencie,twój czas się skończył,nie będziesz bezkarnie obrażał ludzi i zaśmiecał tego forum.Czas iść do domu jeśli go masz,wyprać gacie i zaszyć się w niebycie.Nie staje ci,to już wszyscy wiedzą,nie kompromituj się jeszcze bardziej.
ps.ewentualnie dokonaj zgłoszenia przy jeszcze jako-takiej świadomości,zgłoszenia w UP najbardziej miękkiego członka nr.P....sam sobie wybierz jaki ci pasuje.Być może ktoś w oparciu o twoje miękkie jaja coś kiedyś wymyśli w celu poprawienia techniki...........jak nie zostać klownem.

Data: 2010-07-31 09:24:51
Autor:
Zasady Grupy
[...]

Szkolenia w IANTD.
Proszę to przykład osoby która jest specjalnie przygotowana pod względem
kultury osobistej. Do szkoleń osób z problemami psychicznymi. Sam je ma, to
doskonale rozumie innych.

Grzegorzu Reder posiadam nowe rozwiązania Ty i Twoi guru NIE.
To wy jesteście miękkie faje. Dziewice kreatywne.
Ale wiesz jak chcesz wejść w świat ludzi którzy zmieniają Świat w tym znany
stan techniki, to możesz ode mnie kupić jakieś rozwiązanie, skoro sam nie
umiesz niczego wynaleźć.
Pozostaje problem czy Ciebie na to stać.

[...]

To nasze dziewice:

Data: 2010-07-31 11:42:19
Autor: Alf/red/
Zasady Grupy
W dniu 2010-07-31 11:24, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Grzegoż Reder"

Bardzo żadko spotykane imię ;-)
Ale demolancie (co za dopasowany pseudonim), trzy rzeczy których uparcie nie zauważasz:

1. czy Kubica umie skonstruować gaźnik z puszki po śledziach? czy Karol Bielecki ma doktorat z rotacji piłki, albo zgłoszenie nowego sposobu obszycia?

2. zgłosić można dowolną bzdurę, a ty chełpisz się w kółko poszerzeniem znanego stanu techniki czy jakoś tak. Czy twoja maszyna działa? Czy ktoś chce to produkować i zarabiać? O, wtedy to bo było poszerzenie. Teraz to są mrzonki.

3. my tu chcemy pisać o *nurkowaniu*. Co ty umiesz w nurkowaniu? Haczyć nożem o dno rzeki, nurkować kilka minut w samych gaciach, i jeszcze co?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-31 10:14:32
Autor:
Zasady Grupy
Alf/red/ <alf_1007@ump.waw.pl> napisał(a):
Bardzo żadko spotykane imię ;-)

Przepraszam błąd.

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Grzegorz Reder"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

Natomiast są ludzie o nazwisku Reder którzy są kreatywni, lecz to nie Grzesiu
Reder.

Ale demolancie (co za dopasowany pseudonim),

Mam świadomość jak traktuję lokalnych kacyków.

1. czy Kubica umie skonstruować gaźnik z puszki po śledziach?

Wiesz jest bardzo wiele rozwiązań gaźników, od prostych do wyrafinowanych.
Konstrukcja prostego nie jest trudna puszka wystarczy. Kubica jet bardzo
dobry, przykład z czasów kartingu podawałem.

czy Karol Bielecki ma doktorat z rotacji piłki, albo zgłoszenie nowego sposobu obszycia?

Nie wiem, zbyt daleko od moich zainteresowań.

"Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki, Wzory użytkowe)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Karol Bielecki"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

Oznacza to tylko tyle że, w Polskim UP nie posiada zgłoszeń wynalazków czy
wzorów użytkowych, pozostają inne UP, szukaj jak potrzebujesz.

2. zgłosić można dowolną bzdurę,

Przechodzi to przez komisję kwalifikacyjną, wzór użytkowy dostaje nr
natychmiast zgłoszenie nie.
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=169040#169040 Możliwe że widnieje skan z takiego wstępnego sprawdzenia.
Jeśli tak to masz sprawdzenie nowego zgłoszenia względem poprzedniego również
tylko zgłoszenia ale już nowego stanu techniki.

a ty chełpisz się w kółko poszerzeniem znanego stanu techniki czy jakoś tak. Czy twoja maszyna działa?

Owszem odbyło się wstępne sprawdzenie, jeszcze wiele trzeba przebadać.
Ale to pierwsze wykorzystanie mas tleno twórczych w SCR, o tak doskonałych
parametrach. Pozostali mieli problem z nadprodukcją tlenu. To sedno rozwiązania.

Czy ktoś chce to produkować i zarabiać? O, wtedy to bo było poszerzenie. Teraz to są mrzonki.

Sprawdź jaki jest zakres działania prawa własności przemysłowej, dopiero wtedy
będziesz rozumiał co mówię.

3. my tu chcemy pisać o *nurkowaniu*. Co ty umiesz w nurkowaniu? Haczyć nożem o dno rzeki, nurkować kilka minut w samych gaciach, i jeszcze co?

Jest tego trochę. Zrobiłeś sobie sprężarkę żeby nurkować ?
Skleiłeś jakiś skafander, nurkowałeś w wielu miejscach samodzielnie.
Na obiegu zamkniętym nurkowałem ponad 30 lat emu także.

Odwzajemnię Twoje pytanie, cokolwiek nowego w jakiejkolwiek dziedzinie
wynalazłeś, odkryłeś ? pozdrawiam rc --

Data: 2010-07-31 12:47:46
Autor: mcgregorius
Zasady Grupy
Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

pozdrawiam rc

ale za to nam staje,a tobie nie, impotencie.

Data: 2010-08-01 10:18:44
Autor: jacekplacek
Zasady Grupy
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

ale za to nam staje,a tobie nie, impotencie.

spoko, rysio daje radę...:
"Czy wiecie jaki jest szczyt perswazji ?
szczytem perswazji jest wyperswadować czyli wytłumaczyć kobiecie ,że najlepszy ,,członek,, miękki,bo nie gniecie"

"posówa zajączek niedzwiedzice i ona mówi zajączku ale mnie dobrze pieprzysz ale masz wielkiego a zajączek sory zapomniałem ściągnoc wiewiurke"

miłego dnia :))

Data: 2010-07-27 05:58:59
Autor: jacekplacek
Zasady Grupy
in_for@vp.pl napisał(a):
> [...]

właśnie
tu miały swój początek. Moim zdaniem, oczywiście.

Niestety, zdarzają sie też kanalie donoszące o fałszywych skażeniach jezior czy kiepskich wizurach na Bałtyku... Wszystkie metody dozwolone, byle klient nie pojechał do cudzej bazy... A taki romantyczny sport miał być. Łatwiej wykorzystać donos, pomówienie, wrzeszczącego kretyna niż podnieść poziom usług, mimo, że to drugie wydaje się logiczne i uczciwe.

Data: 2010-07-27 08:10:50
Autor:
Zasady Grupy
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

Niestety, zdarzają sie też kanalie donoszące o fałszywych skażeniach jezior czy kiepskich wizurach na Bałtyku... Wszystkie metody dozwolone, byle klient nie pojechał do cudzej bazy... A taki romantyczny sport miał być. Łatwiej wykorzystać donos, pomówienie, wrzeszczącego kretyna niż podnieść poziom usług, mimo, że to drugie wydaje się logiczne i uczciwe.

"jacekplacek" słownictwo jakim charakteryzujesz innych jest obrazem Ciebie.
Twojej duszy, stosunku do innych.
To co wylewasz z siebie, robi przykrość czytającym.
Merytorycznie masz wyjątkowo mało do powiedzenia.
Dlatego cieszę się że jesteś żywą reklamą "IANTD Żabierek" tak samo jak
Grzesiu Reder. Chciał przypierdolić i przypierdolił swojemu IT.
Starajcie się dalej zabawnie wam to wychodzi, śmieją się pozostali.
"jacekplacek" jest temat specjalnie dla Ciebie.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&MID=%3C47f6.00000ab7.4c4d6934%40newsgate.onet.pl%3E
Coś się boisz odezwać, miernota jesteś ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 08:38:10
Autor: jacekplacek
Zasady Grupy
> [...]

Twojej duszy, stosunku do innych.
To co wylewasz z siebie, robi przykrość czytającym.

Szczególnie tobie, szczekaczu na usługach? Bo to ty przecież kłamałeś o warunkach na Zatoce nie nurkując tam od lat i doskonale wiesz o kim piszę, pisząc o zanieczyszczonym jeziorze i jego zamknięciu przez sanepid - to w końcu twój serdeczny przyjaciel, wywalony z roboty za niedopuszczalne praktyki konkurenckie...

Merytorycznie masz wyjątkowo mało do powiedzenia.

Tak, szczególnie jak pokazuję twoją głupotę, kiedy piszesz o zaworach, pasywacji, dekompresji, psychozie na punkcie IANTD i praktycznie wszystkim związanym z nurkowaniem.
Dlatego cieszę się że jesteś żywą reklamą "IANTD Żabierek" tak samo jak
Grzesiu Reder. Chciał przypierdolić i przypierdolił swojemu IT.

W twojej wyobraźni. Przeklinasz, miotasz się, wściekasz, wrzeszczysz, toczysz pianę - jak przystało na rasowego wariata. Oprócz ciągłego stwierdzania faktu, że jesteś kompletnym kretynem, nikt nikomu tu nie "przypierdala". Niestety w twoim przypadku psychiatria jest bezsilna.

[...]

Nie debilu czarnecki, to nie jest temat dla mnie. To temat takich ścierw jak ty i twoi kolesie. Przepisz sobie tego posta na ukochane forum crazy shark i dyskutuj tam dalej sam z sobą. Normalni ludzie odetchną, bo oprócz ciągłej fobii i zadym nie wnosisz tu NIC. Nawet nie nurkujesz. Po co bierzesz udział w forum dla nurków? Żeby wylewać swoje kompleksy i żale? Bo nic innego nie potrafisz a jak chcesz czymkolwiek błysnąć(jak ostatnio z tą pasywacją) to wychodzi jeszcze większy debil z ciebie.

Ps. Włodek i Ty na prawdę chcesz bronić takie coś? Takie coś, co tańczy na grobach nurków? Nie widzisz, że ten człowiek jest upośledzony?

Data: 2010-07-27 08:42:11
Autor: jacekplacek
Zasady Grupy