zasady grupy i posty

Data: 2010-07-26 09:58:08
Autor:
zasady grupy i posty
jerol <jerolnow@gmail.com> napisał(a):
Mam pytanie gdzie znajd=EA normalna grup=EA dyskusyjn=B1 nie za=B6miecon=B1
przez trolli ?
Czy jeszcze taka istnieje?

Normalną grupę dyskusyjną nurków.
Nie ma nic takiego.

Jest FN cenzurowane, wiele zadym wszczynają moderatorzy
DiW (DT) totalna cenzura i cukierkowy obraz.
PPN padło nie było cenzurowane.
rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
FCS nie jest cenzurowane.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 21:34:22
Autor: mcgregorius
zasady grupy i posty
PPN padło nie było cenzurowane.
rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
FCS nie jest cenzurowane.

pozdrawiam rc

nikt normalny tam nie zagląda bo to srodowisko pewnego socjopaty.

Data: 2010-07-26 20:21:05
Autor:
zasady grupy i posty
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> PPN padło nie było cenzurowane.
> rebreathers.pl nie jest cenzurowane.
> FCS nie jest cenzurowane.

nikt normalny tam nie zagląda bo to srodowisko pewnego socjopaty.

Grzesiu Reder jak własnego dziecka nie umiesz chemii nauczyć, to się nie odzywaj. Zdaniem Tomasza Żabierka FN to pedalskie forum, dlatego tam siedzi i nosa nie
wychyla.
Jest zarejestrowany na rebreathers.pl (Tomasz Zabierek płeć:Mężczyzna 2010-04-19, 13:36)znowu wyszedłeś na głupka. Chciałeś przypierdolić, oberwał
"IT IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 09:22:59
Autor: mcgregorius
zasady grupy i posty
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > PPN padło nie było cenzurowane.

Zdaniem Tomasza Żabierka FN to pedalskie forum, dlatego tam siedzi i nosa nie
wychyla.
Jest zarejestrowany na rebreathers.pl (Tomasz Zabierek płeć:Mężczyzna 2010-04-19, 13:36)znowu wyszedłeś na głupka. > pozdrawiam rc

dlaczego wziałes moje słowa do siebie?przecież nic o tobie nie pisałem.coś tam o nożycach................?

Data: 2010-07-27 07:38:26
Autor:
> [...]
> dlaczego wziałes moje słowa do siebie?przecież nic o tobie nie pisałem.coś tam o nożycach................?

Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda" dlatego pokazałem że jest tam
"guru" IT Tomasz Żabierek. Twój IT i nie jest normalny.
Znowu Grzesiu chcesz być dowcipny, a wychodzi miernota umysłowa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 09:03:27
Autor:
zasady grupy i posty
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):  > > > nikt normalny tam nie zagląda....

pisałem.coś ta
m > o nożycach................?

Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda"

No i się pokazało, dlaczego wziął to do siebie - wie, że jest idiotą. Nawet taki wariat ma czasem przebłyski świadomości.

Data: 2010-07-30 06:58:03
Autor: Zanderix
zasady grupy i posty

Data: 2010-07-30 11:44:28
Autor:
zasady grupy i posty
  <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Jest o tym że "nikt normalny tam nie zagląda" No i się pokazało, dlaczego wziął to do siebie - wie, że jest idiotą. Nawet taki wariat ma czasem przebłyski świadomości.

Jest tam zarejestrowany Tomasz Żabierek, Twój guru.
Cieszę się że jest "nikim" w opinii swojego ucznia Grzegorza Redera. Cieszę się że  nie jest "normalny" w opinii swojego ucznia Grzegorza Redera. Jest na FCS dział "Leszka Nowaka" to też nikt normalny.
Co "paróweczko" jesteś tak samo nie rozgarnięty jak Grzesiu Reder, nie
rozumiesz co jest napisane i co z tego wynika.

pozdrawiam rc

--

zasady grupy i posty