zasady grupy i posty

Data: 2010-07-26 13:43:26
Autor: PesTYcyD
zasady grupy i posty
Widzisz na tej grupie od dłuższego czasu onanizuje się demolant więc jest jak jest.

Data: 2010-07-27 00:09:27
Autor: Kuba Kostusiak
zasady grupy i posty
ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
czarnecki czyli ten demo costam

Data: 2010-07-27 07:53:34
Autor:
zasady grupy i posty
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
czarnecki czyli ten demo costam

Elementarnym poziomem jest kultura osobista w tym pisanie nazwisk z dużej litery.

Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje. Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda. NIKT nie dał rady takiemu
problemowi, który liczy się w kilka min bez wysiłku, tylko trzeba mieć
podstawy. Których naszym instruktorom od obiegów zamkniętych brak.
Dlatego tak bardzo mnie nie cierpią, zwłaszcza jak publicznie łapię ich na
ewidentnych błędach.
Podałem zadanie w którym są środki i cel, zrobienie wynalazku to było zadanie
w którym cel nie był jasno określony i środki również. Ujrzenie rozwiązania to
kilka sekund. Tyle że trzeba było wcześniej zrobić pierwsze zgłoszenie.
Pierwszy SCR też miał takie podstawy (ujrzenie rozwiązania, czasem zwane
olśnieniem) potem było trochę więcej spokojnej pracy żeby wiedzieć jak
przesterowania wpływają na ppO2 w tym SCR. To była doskonała podstawa do
drugiego zgłoszenia.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 08:57:48
Autor: jacekplacek
zasady grupy i posty
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a): > ciekawi mnie jakie kwity ma czarnecki i u kogo je robił
> czarnecki czyli ten demo costam

Elementarnym poziomem jest kultura osobista w tym pisanie nazwisk z dużej
liter
y.

Nie czarnecki, nie chodzi o kulturę a o szacunek. Szacunek na który taka zawistna kreatura jak ty nie zapracowała. A na obelgi i owszem - ciężką pracę codziennie w to wkładasz.
Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje. Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda. NIKT nie dał rady

Nikt nie chciał, idioto. Nie rozumiesz, że nikt już tu nie ma ochoty na dykusje z tobą? Nie dociera, że jedyne osoby piszące do ciebie, piszą tylko po to żeby ci ubliżyć, pokazać twoją głupotę i ostrzec innych przed twoimi fobiami i niekompetencją? Jesteś aż tak niedorozwinięty, że tego nie widzisz?

[...]

A co konkretnie nowego wniosłeś? NIC. Poprawiłeś istniejące konstrukcje, rozwiązania, ale nie wniosłeś nic nowego. Przestawienie kilku klocków tej samej zabawki nie jest niczym nowym. Być może jest poprawieniem zastanej rzeczywistości, ale o jej jakości zadecyduje rynek od którego jesteś całe lata świetlne a sądząc po prototypie i twoim braku szacunku do techniki i odbiorcy, nigdy nie wejdzie w fazę produkcji.

Data: 2010-07-27 11:28:00
Autor: PesTYcyD
zasady grupy i posty
W dniu 2010-07-27 09:53, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Wielu instruktorów którzy mnie szkolili, już nie żyje.
Jaka jest wartość moich kwalifikacji możesz ocenić rozwiązując zadanie
dotyczące SCR które powiesiłem i była nagroda.

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Data: 2010-07-27 09:46:36
Autor:
zasady grupy i posty
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Nie z każdego go wywalili. Jest na forum crazy sharka i dyskutuje tam sam ze sobą a in-for woli jednego wariata czarneckiego, niż stu nurków. Cieszył się kiedyś, że po publikacji zdęć czarneckiego wrosła mu chwilowa oglądalność, ale nie zwrócił biedaczysko uwagi, że nie wzrosłą ilość zapisów... Z drugiej strony cieszy, że jest aby jedna osoba tak szanująca czarneckiego, że ma w dupie wpływy z reklam, jakie idą wraz ze wzrostem liczby stałych użytkowników. Pełen szacun - miłość ważniejsza od pieniądza.

Data: 2010-07-27 10:32:56
Autor:
> [...]

Po co ty pierdolisz w każdym poście o scr? Przecież nikt o to nie pyta, nie ma takiego tematu. A ty wyskakujesz jak upośledzone dziecko ze swoją zabawką w każdy temat. Jak ktoś się pyta o pogodę to ty wpierdalasz zadania z scr, coś się tobie pojebało pod deklem. Nikt nie rozwiązuje tych twoich zadań bo nikogo to nie interesuje, zrozum to. Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle. TO nie wynika ze złośliwości tylko z braku cierpliwości do tak upierdliwych osób jak ty. Gdyby tu była moderacja to też byś został stąd wypierdolony razem z twoimi poprzecieranymi majciochami.

Mówiłem to "jacekplacek" ale powtórzę też Tobie.
Sposób jakim określasz innych, jest obrazem Ciebie, twoje pięknoduchostwo.
Słownictwo to obraz domu rodzinnego, też gratuluję.

Zostałeś wypierdolony z każdego forum dyskusyjnego, bo z tobą nie da się dyskutować i tyle.

Po co kłamiesz mogę pokazać przykłady for nurkowych na których jestem i nie
dają żadnego ostrzeżenia jak to na FN miało miejsce.

Co do SCR to Ty się przypierdalasz. Bez powodu.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/ab2e0c203bd50d6f#

"

PesTYcyD
Wyświetl profil  Więcej opcji 21 Lip, 14:23
Grupy dyskusyjne: pl.rec.nurkowanie
Od: PesTYcyD <pesty...@wp.pl>
Data: Wed, 21 Jul 2010 14:23:58 +0200
Lokalna: Śr. 21 Lip 2010 14:23
Temat: Re: Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
Odpowiedz | Odpowiedz autorowi | Przekaż | Drukuj | Indywidualna wiadomość |
Pokaż oryginalną wiadomość | Zgłoś tę wiadomość | Znajdź wiadomości tego autora
W dniu 2010-07-21 13:49, neuro pisze:

On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD<pesty...@wp.pl>  wrote:

Musicie zaprosić demolanta

    Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym
na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia
o CCR. "

Masz coś do powiedzenia na tym polu ?
NIE.

pozdrawiam rc