zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej

Data: 2010-03-18 07:23:55
Autor: piegus
zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej
mam 2 pytania odnosnie nastepujacej sytuacji:

wlascicielem domu jest A, ktory mieszka " na dole", a na pietrze przez
cale swoje zycie mieszkal i nadal mieszka B.  W pazdzierniku B skonczy
30 lat. Dom stal sie wlasnoscia A w 2009r.

1.czy mozliwe jest zasiedzenie czesci a konkretnie pietra domu, który
stanowi jedna nieruchomosc  ?
2. jesli tak czy mozna mowic o zasiedzeniu w zlej wierze w
pazdzierniku przez B ?

Data: 2010-03-18 14:50:14
Autor: jureq
Dnia Thu, 18 Mar 2010 07:23:55 -0700, piegus napisał(a):

[...]

1.czy mozliwe jest zasiedzenie czesci a konkretnie pietra domu, ktĂłry
stanowi jedna nieruchomosc  ?
2. jesli tak czy mozna mowic o zasiedzeniu w zlej wierze w pazdzierniku
przez B ?

Na jakiej podstawie B mieszka?

Data: 2010-03-18 07:58:07
Autor: piegus
On 18 Mar, 15:50, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

> stanowi jedna nieruchomosc  ?
> 2. jesli tak czy mozna mowic o zasiedzeniu w zlej wierze w pazdzierniku

hmm dobre pytanie
mieszka bo to jego rodzinny dom, do tej pory nikt go stamtad nie
wyganial...
nie ma zadnej umowy najmu czy czegos takiego, jest tam zameldowany ale
A-jego kuzynka jest teraz wlascicielem domu.

Data: 2010-03-18 09:08:48
Autor: piegus
On 18 Mar, 15:58, piegus <pies...@googlemail.com> wrote:

> [...]

nie ma zadnej umowy najmu czy czegos takiego, jest tam zameldowany ale
A-jego kuzynka jest teraz wlascicielem domu.

nie wiem czy to ma znaczenie ale to pietro jest funkcjonalnie
wydzielone-osobne wejscie, osobne liczniki.B remontuje je itd.

Data: 2010-03-18 20:39:01
Autor: jureq
zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej
TrochÄ™ jeszcze podrÄ…ĹĽmy:

1. Mieszkał od urodzenia, więc zapewne jego rodzice też mieszkali. Na jakiej podstawie?

2. Kto był właścicielem przed kuzynką?

Data: 2010-03-21 07:40:36
Autor: piegus
zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej
On 18 Mar, 21:39, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
Trochę jeszcze podr±żmy:

1. Mieszkał od urodzenia, więc zapewne jego rodzice też mieszkali. Na
jakiej podstawie?

2. Kto był wła¶cicielem przed kuzynk±?

wlascicielem byla jego babcia, ktora przepisala ten dom na swoja corke
(matke A, a ciotke B) a ona na swoja corke (czyli na A)
babcia wciaz tam mieszka z A. B tak jak pisalam zajmuje pietro domu.

zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej