zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.

Data: 2017-08-27 00:09:22
Autor: re
zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.

Użytkownik "ToMasz"

właśnie wróciłem z urlopu nad morzem. jeden bts, dla wielkiej trójcy.
miałem 3 karty sim, od wszystkich po jednej, więc niema wała - jakiś net
będzie. a tu dupa. znaczy w wieczorkiem, przy marnej pogodzie wyciągałem
0.2 mega, czyli masakra kompletna. nieważne czy tmobile czy plus, bo
ogrange wcale nie działał....
-- -
Nie analizowałem niczego, ale byłem na takim zadupiu, że nie było w ogóle transferu poza godzinami nocnymi

zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.