zasilacz ATX be-quiet

Data: 2010-01-20 15:25:41
Autor: PK
zasilacz ATX be-quiet
Właśnie wmontowałęm taki w komputer.
Jest super cichy.
Zaskoczyło mnie, że jest zimny, po prostu zimny.
Nie gram w żadne gry więc chyba zasilacz nie miał mozliwości sie w ogóle wykazać pracą.
Poprzednie zasilacze, ile bym ich nie miał zawsze były cieple lub bardzo ciepłe - ten mam po prostu zimny.
Nie wiem jak się to ma do zużycia energii ale podejrzewam, że zuywa mniej niz te poprzednie ciepłe.
PK

Data: 2010-01-21 18:38:29
Autor: Q
zasilacz ATX be-quiet
Nie wiem jak się to ma do zużycia energii ale podejrzewam, że zuywa mniej niz te poprzednie ciepłe.

raczej traci mniej energii na niepotrzene grzanie - ma wieksza sprawnosc :)
ale ja chyba zakupie tego polskiego pasywnego (z niby 92% sprawnoscia),
tyle ze az 600 watow to nie potrzebuje..

Data: 2010-01-22 10:59:59
Autor: Ingarden
zasilacz ATX be-quiet
ale ja chyba zakupie tego polskiego pasywnego (z niby 92% sprawnoscia),
tyle ze az 600 watow to nie potrzebuje..

Podobno w lutym maja wypuscic cos z mniejsza iloscia watow.

--
le

zasilacz ATX be-quiet