zasilacz UPS: LUPUS 700VA czy Eaton 5110 700VA?

Data: 2012-09-19 20:49:27
Autor: Michal Kawecki
zasilacz UPS: LUPUS 700VA czy Eaton 5110 700VA?
Dnia Wed, 19 Sep 2012 16:42:27 +0200, gordom napisał(a):

Witam.
Mam prośbę o pomoc w wyborze zasilacza UPS. Dotąd miałem APC Back-UPS ES 700 ale po 4 latach definitywnie odmówił współpracy. Muszę kupić coś nowego. Od znajomego pożyczyłem licznik prądu i po kilku dniach pomiarów wychodzi, że średnio w ciągu godziny zestaw wszystkich odbiorników, które będę podłączone do UPSa, zużywa 0,18kWh energii. Chyba można przyjąć, że moc gwarantowana przez UPS na poziomie 420W powinna wystarczyć.

Waham się między LUPUS 700VA a Eaton 5110 700VA.

Mam 2 pytania

1. Ponieważ oba generują sinusoidę aproksymowaną to mam wątpliwości czy będą współpracować z PFC Active (w komputerze mam zasilacz be quiet BQT E5-450W BN034). Na APC jednak chodziło bez kłopotów (tam też była aproksymowana) - czy teraz mogą pojawić się problemy?

2. Jeśli już wybierać jeden z tych wymienionych wyżej to który?
 Kup coś z serii Ever Eco lub EcoPro, one mają bardzo dobrze odwzorowaną
sinusoidę i bez problemów współpracują z zasilaczami z PFC. A w każdym
razie z maszynami, których my używamy (np. HP DX 2300, Dell Optiplex
G360 i G390). Na awaryjność też się nie uskarżam, po 4 latach wymieniamy
tylko akumulatory i UPS-y wracają do eksploatacji.
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

zasilacz UPS: LUPUS 700VA czy Eaton 5110 700VA?