zasilacz do IBM/Lenovo R61i

Data: 2009-07-09 21:05:24
Autor: adresss
zasilacz do IBM/Lenovo R61i
http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=3474

ma ktos moze na zbyciu oryginal? A czy jest ktos, kto moze wymienial
kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

--
ThinkXtra

Data: 2009-07-09 22:04:50
Autor: Kot Prezydenta
zasilacz do IBM/Lenovo R61i

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:jnfc55535eiqtu7kgqlr31b7k4eqk7gb974ax.com...
http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=3474

ma ktos moze na zbyciu oryginal?

a nie mozesz kupic w sklepie ?

A czy jest ktos, kto moze wymienial
kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

no i co ?

Data: 2009-07-10 09:57:57
Autor: adresss
zasilacz do IBM/Lenovo R61i
On Thu, 9 Jul 2009 22:04:50 +0200, "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl>
wrote:

ma ktos moze na zbyciu oryginal?

a nie mozesz kupic w sklepie ?

A czy jest ktos, kto moze wymienial
kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

no i co ?

Kocie Prezydenta,

zauwazylem na grupach, ze nie masz nic konkretnego do powiedzenia a
zabierasz glos. Szkoda pradu na czytanie twoich postow. Daj sobie na
luz.

--
ThinkXtra

Data: 2009-07-10 10:39:46
Autor: Kot Prezydenta
zasilacz do IBM/Lenovo R61i

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:npsd55pj2ffbbesdv5desv1orcjubvnqmm4ax.com...
[...]

a ja zauwazylem ze wrzucasz sporo linków i info a zasilacza znalezc nie umiesz co zajmuje jakies 15 sekund

Data: 2009-07-09 23:21:09
Autor: JMM
zasilacz do IBM/Lenovo R61i
Dnia Thu, 09 Jul 2009 21:05:24 +0200, adresss@poczta.pl w wiadomości
<jnfc55535eiqtu7kgqlr31b7k4eqk7gb97@4ax.com> napisał(a):

ma ktos moze na zbyciu oryginal?

Mam nadzieję, że nie zostanie to uznane za spam. Z firmą ender.net mam
tylko tyle wspólnego, że miesiąc temu sam kupowałem u nich zasilacz do
mojego Lenovo (aczkolwiek jako krakus robiłem to fizycznie w sklepie a
nie przez allegro). http://preview.tinyurl.com/zasilaczdolenovo

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

Data: 2009-07-10 09:59:15
Autor: adresss
zasilacz do IBM/Lenovo R61i
On Thu, 09 Jul 2009 23:21:09 +0200, JMM <j_m_majer@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

dzieki bardzo. Ja jak szukalem,to znajdowaly sie tylko odpowiedniki

--
ThinkXtra

Data: 2009-07-11 20:57:03
Autor: Piotrek
zasilacz do IBM/Lenovo R61i
ma ktos moze na zbyciu oryginal? A czy jest ktos, kto moze wymienial
kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

sprawdz ostatnie pare cm kabla idace do wtyczki(ta co idzie do zasilacza).
w starych T2x i T3x po 5-6 latach bywalo ze wlasnie tam przerywalo.
czy to samo jest u ciebie to neiwiem, ale warto sprawdzic jak i tak nie dziala

--
pzdr
piotrek

zasilacz do IBM/Lenovo R61i