zasilacz do notebooka > 5A

Data: 2012-11-12 10:27:54
Autor: adresss
zasilacz do notebooka > 5A
Czesc,

czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
mial chyba 18V i 4.75A max pradu

--
ThinkXtra

Data: 2012-11-12 10:28:57
Autor: adresss
zasilacz do notebooka > 5A
On Mon, 12 Nov 2012 10:27:54 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
mial chyba 18V i 4.75A max pradu

dla scislosci to chce go wykorzystywac do innych celow niz zasilanie
notebooka !!

--
ThinkXtra

Data: 2012-11-12 11:49:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
zasilacz do notebooka > 5A
Dnia 2012-11-12, o godz. 10:28:57
adresss@poczta.pl napisał(a):

> [...]

>mial chyba 18V i 4.75A max pradu

dla scislosci to chce go wykorzystywac do innych celow niz zasilanie

A po co laptopowy? Nie może to być po prostu zwykły zasilacz o takich
parametrach?

Zdrówko

Data: 2012-11-12 13:29:46
Autor: adresss
zasilacz do notebooka > 5A
On Mon, 12 Nov 2012 11:49:24 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

Dnia 2012-11-12, o godz. 10:28:57
adresss@poczta.pl napisał(a):

> [...]

notebooka !!

A po co laptopowy? Nie może to być po prostu zwykły zasilacz o takich

bo takowe mozna tanio wyhaczyc ??? A inne to roznie bywa z cena.

--
ThinkXtra

Data: 2012-11-12 13:34:44
Autor: Andrzej Lawa
zasilacz do notebooka > 5A
W dniu 12.11.2012 13:29, adresss@poczta.pl pisze:

bo takowe mozna tanio wyhaczyc ??? A inne to roznie bywa z cena.

No to normalny pecetowy zasilacz.

Data: 2012-11-12 17:05:16
Autor: d530 / N610c
zasilacz do notebooka > 5A

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:50a0ece4$1news.home.net.pl...
W dniu 12.11.2012 13:29, adresss@poczta.pl pisze:

bo takowe mozna tanio wyhaczyc ??? A inne to roznie bywa z cena.

No to normalny pecetowy zasilacz.

Czy zrozumiałeś pierwotne pytanie ?  Wiemy już, że nie muszą być do notebooków, ale napięcie wyjściowe chyba nadal ma być 16-20 V.

"czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V ?"

Data: 2012-11-12 19:20:38
Autor: Andrzej Lawa
zasilacz do notebooka > 5A
W dniu 12.11.2012 17:05, d530 / N610c pisze:

[...]

Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne). Gdzie indziej ktoś
potrzebował 9-18V.

Masz PMS czy jakieś inne wytłumaczenie na swoją zgryźliwość? ;->

Data: 2012-11-12 20:30:26
Autor: d530 / N610c
zasilacz do notebooka > 5A

Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne). Gdzie indziej ktoś
potrzebował 9-18V.

Masz PMS czy jakieś inne wytłumaczenie na swoją zgryźliwość? ;->

Prawdę mówiąc, to ja też pomyliłem grupy .....  myślałem, że jestem na pl.misc.elektronika ......  a tam to normalka.

Źle Cię "zakwalifikowałem", dlatego za zgryźliwość przepraszam.

Data: 2012-11-12 22:57:36
Autor: Andrzej Lawa
zasilacz do notebooka > 5A
W dniu 12.11.2012 20:30, d530 / N610c pisze:

[...]

Epidemia ;)

Źle Cię "zakwalifikowałem", dlatego za zgryźliwość przepraszam.

A, nie ma za co - też mi się zdarza :D

Data: 2012-11-12 21:17:06
Autor: JoteR
zasilacz do notebooka > 5A
"Andrzej Lawa" napisał:

[...]

Na upartego można otrzymać te 17 V ze starszego zasilacza PC, mając do dyspozycji napięcia - 5 V i + 12 V, ale tych 5 A chyba by nie wyciągnął ;-)

JoteR

Data: 2012-11-12 22:59:56
Autor: Andrzej Lawa
zasilacz do notebooka > 5A
W dniu 12.11.2012 21:17, JoteR pisze:

Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne).

Na upartego można otrzymać te 17 V ze starszego zasilacza PC, mając do
dyspozycji napięcia - 5 V i + 12 V, ale tych 5 A chyba by nie wyciągnął ;-)

Te ujemne to były strasznie cieniutkie.

Swoją szosą do czego one były?

Data: 2012-11-13 00:16:58
Autor: JoteR
zasilacz do notebooka > 5A
"Andrzej Lawa" napisał:

Te ujemne to były strasznie cieniutkie.

Swoją szosą do czego one były?

Głównie do wprawiania w konfuzję użytkowników, monitorujących programowo napięcia. Wartość - 2,49 V dla napięcia - 5 V w windzianym Speedfanie potrafiła niektórych wprawić w umiarkowaną histerię.

JoteR

Data: 2012-11-12 23:54:14
Autor: adresss
zasilacz do notebooka > 5A
On Mon, 12 Nov 2012 13:34:44 +0100, Andrzej Lawa

nie daje wiecej niz 12V !!!

--
ThinkXtra

Data: 2012-11-13 00:32:34
Autor: Tomasz Jasiński
zasilacz do notebooka > 5A
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 Nov 2012 23:54:14 +0100  doszła do mnie wiadomość <sfv2a85lnhgf1kdblemu388a1a0sru3uf3@4ax.com>
 od adresss@poczta.pl  :
[...]

Przeleć się po zasilaczach na Allegro, znalazłem np. taki do Della i
Toshiby:
http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-dell-19-5v-6-7a-wtyk-7-4-pin-i2763101199.html
http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-toshiba-15v-6a-pa-1900-22-nowy-i2755193365.html
--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
Stanisław Lem - Altruizyna.

Data: 2012-11-12 22:20:02
Autor: Padre
zasilacz do notebooka > 5A
W dniu 2012-11-12 10:27, adresss@poczta.pl pisze:
Czesc,

czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
mial chyba 18V i 4.75A max pradu

A co, znowu Google zamknęli?

Choćby PA-13 do Della 19,5v/6,7A, bez problemu na allegro za 70zł, nie chce mi się dalej szukać bo mi taki zasilacz niepotrzebny.

Data: 2012-11-12 22:45:42
Autor: RedLite
zasilacz do notebooka > 5A

http://allegro.pl/zasilacz-asus-m51t-sprawny-z-demontazu-i2772910750.html