zasilacz z regulowanymi obrotami

Data: 2012-08-30 00:04:25
Autor: Q
zasilacz z regulowanymi obrotami
1) zmniejszał obroty wiatraka w zależności od temperatury (czy poboru
mocy?)

Teraz to chyba wiekszosc zasilaczy ma takie cos.

2) całkowicie wyłączał wiatrak przy "stanie wstrzymania" systemu

Chyba kazdy zasilacz tak sie zachowuje w S3, i to od lat.

3) raportował do BIOS-u czy systemu prędkość wiatraka.

Mialem kiedys jakiegos Enermaxa niecale 400W
i on mial kabelek do podgladu obrotow.

Może mi wystarczy 350W do grafiki zintegrowanej na CPU? Ale przeczytałem,
że mocniejszy w tych samych warunkach może być cichszy.

....albo glosniejszy - zalezy od punktu pracy,
sprawnosci w tym punkcie, regulatora obrotow, chlodzenia, ...
czyli od konkretnego modelu zasilacza.

Ten Enermax mi się podobał - 3 lata gwarancji.
http://www.proline.pl/?p=EMX+NAXN+ENP350AGT
Ale trzecia z tych opinii go dyskwalifikuje, bo jak nawet w stanie
uśpienia się nie wyłącza...

To niemozliwe, zeby sie nie gasil w S3 (wtedy chyba tylko 5V podaje).
IMHO to falszywa opinia - olej ja.

Jeszcze są takie Chiefteki:

Chieftec powinien skupic sie na obudowach a nie zasilaczach ;).
Wez cos ze stajni Seasonic / Enermax / itd z cert. 80+ gold.

Np.:
http://www.proline.pl/?p=SEA+X-SERIES+X-560
ew.:
http://www.proline.pl/?p=NZXT+HALE+550W

Tak, wiem - 500zl to nie 150zl - no coz :).

zasilacz z regulowanymi obrotami