zasilanie awaryjne do routera?

Data: 2009-08-27 10:47:36
Autor: Feromon
zasilanie awaryjne do routera?

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:h75guu$sf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy istnieje jakiś rodzaj UPSa, który dawałby na wyjściu stabilne
napięcie 12V i posiadał odpowiednią wydajność by zasilać router
bezprzewodowy? Chodzi mi o coś, co mogłoby zastąpić zasilacz z
fabrycznego zestawu. Wiem, że można kupić zwyczajny router dający 230V
~50 Hz, ale to trochę jak strzelanie z armaty do komara. Nie potrzebuję
podtrzymywania desktopa. Jedynie nieco denerwujące jest to, iż przy
każdym wyłączeniu prądu automatycznie nie mam Internetu w całym domu, a
wystarczyłoby skorzystać z laptopa czy PDA.

Na pewno bardziej ekonomicznie pod względem energetycznym wychodzi
dostarczenie prądu stałego 12V niż zmiennego 230V z przetwornicy.

Ja bym użył zasilacza buforowego jak w systemach alarmowych...

Feromon

zasilanie awaryjne do routera?