zasiłek chorobowy ZUS a podatek dochodowy od osób fizycznych

Data: 2009-08-28 20:38:11
Autor:
zasiłek chorobowy ZUS a podatek dochodowy od osób fizycznych
Witam

Przez 3 miesiące zasiłek chorobowy płacił mi ZUS, ponieważ wcześniej zakończyłem stosunek pracy. Czy pieniądze z ZUS zostają opodatkowane przez państwo a jeśli tak w jakiej wysokości. Chce obliczyć jaki próg podatkowy osiągnę w 2009 zatem dodam sobie wszystkie pensje brutto z tego roku ale nie wiem ile dodać w przypadku pieniędzy z ZUS. Jeśli np. ZUS wypłacił mi łącznie 4000 PLN to czy ZUS potrącił jakiś podatek a jeśli tak to ile?

Pozdrawiam,

Krzysiek

zasiłek chorobowy ZUS a podatek dochodowy od osób fizycznych