zasiłek chorobowy jaka kwota

Data: 2011-08-18 21:57:51
Autor: SDD
zasiłek chorobowy jaka kwota

Użytkownik "news.onet.pl" <ewelinabelczyk@op.pl> napisał w wiadomości news:itgcs1$o93$1news.onet.pl...

normalnego ZUSu 850zł i jestem w ciąży, lekarz ginekolog powiedział mi że w przyszłym miesiącu wypisze mi L4 i będę na chorobowym.
Od jakiej podstawy będę miała chorobowe?

Wogóle zrobiłaś źle. Trzeba bylo trzy miesiace temu wypisać się z chorobowego na miesiac (ZUS-ZWUA) i potem znowu zapisac i przez 3 miesiace placic skladki od "konkretnej" podstawy (max można od ok. 8600 zl). Potem bys dostawala zasilek tez konkretny (ok 5 tysiakow na dłoń).
Przy nastepnym "zaciążeniu" racze rozwazyc taka opcje.

Pozdrawiam
SDD

zasiłek chorobowy jaka kwota