zasilenie revoluta?

Data: 2018-04-27 13:54:35
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?
jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

mam 2% zwrotu (za płatności kartą) w Millennium i się zastanawiam czy obciążenie z revoluta się zaliczy?

RobertS

Data: 2018-04-27 14:02:34
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-04-27, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

mam 2% zwrotu (za płatności kartą) w Millennium i się zastanawiam

W mBanku mi to pokazują jako "płatność kartą", czyli transakcję bezgotówkową.

czy obciążenie z revoluta się zaliczy?

Szansa jest :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-04-27 20:58:50
Autor: Akarm
zasilenie revoluta?
W dniu 2018-04-27 o 13:54, RobertS pisze:
jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

Ja mam w historii karty kredytowej zapisane jako "transakcja bezgotówkowa".

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-04-27 22:46:51
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?
W dniu 2018-04-27 o 20:58, Akarm pisze:

jest traktowane jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

Ja mam w historii karty kredytowej zapisane jako "transakcja bezgotówkowa".

ok, czyli traktowane jako normalna transakcja bezgotówkowa (jeszcze bonusy na debetówce można zbierać)

ps
przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

RobertS

Data: 2018-04-28 02:54:24
Autor: Akarm
zasilenie revoluta?
W dniu 2018-04-27 o 22:46, RobertS pisze:

przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

U mnie nie było.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-04-28 07:43:59
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-04-27, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

Nie ma. Gdyby nie śmieszne roczne limity, to byłby fajny zamiennik
do popularnego kiedyś zestawu mBank + Bluecash. ;-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-05-06 20:40:57
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?
On 2018-04-27, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

przy KK nie ma przypadkiem prowizji 2%?

Nie ma. Gdyby nie śmieszne roczne limity, to byłby fajny zamiennik
do popularnego kiedyś zestawu mBank + Bluecash. ;-)

łe, a ja baran cały czas z debetówki doładowywałem (ze zwrotem 2% za transakcję bezgotówkową oczywiście)

RobertS

Data: 2018-04-28 12:16:07
Autor: gtoni13
zasilenie revoluta?
Bancer napisal "Smieszne roczne limity" - czy standartowe kilkadziesiat tys. funtow to smieszny limit.
 Chlopie czytaj, czytaj zamiast zaczniesz pisac bzdury !!

Data: 2018-04-28 12:40:19
Autor: Dawid Rutkowski
zasilenie revoluta?
"Kilkadziesiąt" czyli ile?
Sam zacznij być dokładny zanim zaczniesz zarzucać pisanie bzdur.
I doczytaj, że chodzi o "oscylator".
Gdzie indziej czytałem że ten limit to ok. 60k zł rocznie (może taki jest dla klientów z PL, standard GB może być wyższy). Ja mam KK na łączny limit 50k - więc do dobrego, pełnego "oscylatora" potrzebowałbym z 10 razy większy limit w revolucie.

Data: 2018-04-28 21:53:10
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-04-28, gtoni13@gmail.com <gtoni13@gmail.com> wrote:

Bancer napisal "Smieszne roczne limity" - czy standartowe kilkadziesiat tys. funtow to smieszny limit.

Standardowo to jest 60 tys. złotych _rocznie_.
Tak, to jest śmieszny limit do tego co opisałem.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-04-29 14:22:49
Autor: J.F.
zasilenie revoluta?
On 2018-04-28, gtoni13@gmail.com <gtoni13@gmail.com> wrote:
Bancer napisal "Smieszne roczne limity" - czy standartowe kilkadziesiat tys.
funtow to smieszny limit.

Standardowo to jest 60 tys. złotych _rocznie_.
Tak, to jest śmieszny limit do tego co opisałem.

Czyli do wyciagniecia pieniedzy z KK, umieszczenia na lokacie, i splaceniu w GP ?

No coz, tak dobrze to nie ma, banki musza zarabiac :-)

J.

Data: 2018-05-06 20:55:42
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?
w trakcie weekendu majowego miałem okazję, aby potestować revoluta (vs Alior Kantor i "zwykła" KK z Mill), jutro napiszę jakie udało mi się uzyskać wyniki

ps
czy można (i ew. jak?) przelać kasę z revoluta na własne konto?

RobertS

Data: 2018-05-07 12:13:01
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-05-06, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

czy można (i ew. jak?) przelać kasę z revoluta na własne konto?

Ja mam (iOS) zakładkę "Płatności" -> Przelew bankowy.
I tam można dodać odbiorcę. :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-05-07 22:03:19
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?
On 2018-05-06, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

czy można (i ew. jak?) przelać kasę z revoluta na własne konto?

Ja mam (iOS) zakładkę "Płatności" -> Przelew bankowy.
I tam można dodać odbiorcę. :)

dodałem i przelew wykonany, kasa ma być do 10.05

ps
czyli można przelać kasę z KK na revoluta a następnie z revoluta na dowolne konto bankowe

1. mamy bezpłatną kasę z KK
2. można zgarnąć jeszcze bonusy za płatności bezgotówkowe (KK lub debetówka)

RobertS

Data: 2018-05-07 22:32:52
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-05-07, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

[...]

No można. Tylko roczny limit w wysokości 60k, to trochę mało na takie zabawy :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-05-08 22:07:10
Autor: RobertS
zasilenie revoluta?

No można. Tylko roczny limit w wysokości 60k, to trochę mało na takie zabawy :)

taki limit to powinien być miesięcznie...

RobertS

Data: 2018-05-09 00:28:13
Autor: Wojciech Bancer
zasilenie revoluta?
On 2018-05-08, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

No można. Tylko roczny limit w wysokości 60k, to trochę mało na takie zabawy :)
taki limit to powinien być miesięcznie...

My point exactly. :-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com