zasiłki

Data: 2016-08-01 20:46:53
Autor: cef
zasiłki
W dniu 2016-08-01 o 01:23, Roman pisze:
Może ktoś będzie wiedział gdzie można sprawdzić kto,
kiedy i ile zasiłków, rent, zapomóg i wszelkiej maści pomocy finansowych
pobrał?
Jako dziecko miałem przyznawane różnego rodzaju zasiłki, renty,
chociażby z tytułu chodzenia do szkoły, czy choroby.
Jako osoba dorosła interesuje mnie kto, kiedy, ile, za co i od kogo brał
pieniądze
przyznawane mnie gdy byłem niepełnoletni.
Interesuje mnie to chociażby dlatego że tych pieniędzy w życiu na oczy
nie widziałem.

Trudno w to uwierzyć.

zasiłki