zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?

Data: 2012-07-01 17:34:07
Autor: Zdzislaw J
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
witam,

czytam punkty Regulaminu Synca odnosnie do cashback-u 5% i jakos mi ten regulanim dziwnie zawily sie wydaje...
zgodnie z "powszechnie" panujacym przekonaniem 5% wartosci platnosci zrealizowanych przez "Place z Alior Sync" oraz/lub platnosci KK mo/to powinna zasilic rachunek Synca do 5 miesiaca nastepnego, lecz....

z Regulaminu wynika, iz
- premia jest naliczana tylko za "...korzystanie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart kredytowych Sync Credit MasterCard..." niepokoi mnie "oraz" w tym punkcie, dlaczego??, otoz..

  - zwrot 5% moze byc przyznany TYLKO na dwa sposoby:
    1) "... uznania Rachunku karty..." (dotyczy KK) lub
    2) "...uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie..."
   i tylko w ten sposob! nie ma slowa o uznaniu rachunku (zwyklego ROR) - tylko uznanie rachunku KK!!

-- jezeli ktos nie ma KK - to nie ma "Rachunku karty" wiec nie dostanie zwrotu 5%:)
-- jezeli ktos nie doladowywal telefonu to nie moze otrzymac "Znizki" porzez "uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie" wiec takze nie otrzyma zwrotu.

Reasumujac, wg Regulaminu aby otrzymac zwrot konieczna jest KK lub doladowaywac i 5% dostac jako znizke na doladowywania, co przy cenach doladowan na allegro jest juz mniej oplacalnym 5%...:)

Z.

Data: 2012-07-01 08:45:10
Autor: assembea
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
A gdzie można znaleźć ten regulamin? Bo "Regulamin obsługi produktów" w "przydatnych dokumentach" to oczywiście nie ten regulamin... Mnie niepokoi również to, że używają nazwy "cashback" na coś, co nie jest cashbackiem tylko moneybackiem - mała różnica, ale w bankowej nowomowie jednak spora. Jak wiadomo, prawdziwy cashback to zupełnie coś innego.

Data: 2012-07-01 17:49:44
Autor: neoniusz
W dniu 01.07.2012 17:45, assembea pisze:
Bo "Regulamin obsługi produktów" w "przydatnych dokumentach" to oczywiście nie ten regulamin.

Oczywiscie, ze to TEN regulamin.

Data: 2012-07-01 15:58:55
Autor: vtec
Zdzislaw J <krenozyl@polbox.com> napisał(a):
[...]

"Rachunek karty" nie dotyczy tylko KK. Zgodnie z definicją:
Rachunek karty &#8211; w przypadku Karty płatniczej debetowej to rachunek
oszczędnościowo-rozliczeniowy lub rachunek oszczędnościowy prowadzony w
złotych polskich, euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich; w
przypadku Karty kredytowej to rachunek kredytowy prowadzony w złotych
polskich, z przyznanym limitem kredytowym, na którym księgowane są operacje,
opłaty, odsetki, prowizje oraz spłaty.

Więc,chyba jednak "powszechnie panujące przekonanie" jest słuszne ;)

Data: 2012-07-01 18:05:41
Autor: Zdzislaw J

Użytkownik " vtec" <usenet111@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jsps3u$p3j$1inews.gazeta.pl...
[...]

no to teraz nalezaloby sie zaytac jakiego "przypadku" bedzie dotyczyl punkt mowiacy o cashback-u :)
A jezeli "obu przypadkow" to pytanie, co z klientami, ktorzy nie zamowili karty debetowej - ich cashback nie dotyczy?

Z.

Data: 2012-07-02 13:30:05
Autor: xbartx
Dnia Sun, 01 Jul 2012 18:05:41 +0200, Zdzislaw J napisał(a):

[...]

Już lipiec także niedługo się przekonamy praktycznie jak to działa ;)

--
xbartx

Data: 2012-07-02 11:00:25
Autor: Krzysiek
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 15:30:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

Już lipiec także niedługo się przekonamy praktycznie jak to działa ;)

Ja nie dostane raczej - moja platnosc w przelewy24 poszla przez moneybookers a tam MCC 8999 no i moneybookers to nie PL...

Data: 2012-07-02 22:26:38
Autor: RobertS
W dniu 2012-07-02 20:00, Krzysiek pisze:
[...]

ale ja testowałem na allegro (PayU) transakcja rozliczona w czerwcu więc jakiś tam zwrot powinienem dostać...

RobertS

Data: 2012-07-02 23:01:50
Autor: radar
W dniu 2012-07-02 22:26, RobertS pisze:
ale ja testowałem na allegro (PayU) transakcja rozliczona w czerwcu więc
jakiś tam zwrot powinienem dostać...

Płacę z Alior Bankiem czy Płacę kartą kredytową on-line?

--
radar

Data: 2012-07-02 23:26:48
Autor: RobertS
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?

Płacę z Alior Bankiem czy Płacę kartą kredytową on-line?

płacę kartą (ale nie kredytową) on-line

RobertS

Data: 2012-07-03 10:30:04
Autor: radar
W dniu 2012-07-02 23:26, RobertS pisze:

Płacę z Alior Bankiem czy Płacę kartą kredytową on-line?

płacę kartą (ale nie kredytową) on-line

nie mam takiej opcji przy płatności za prowizję !?

--
radar

Data: 2012-07-03 02:15:36
Autor: Kris
W dniu wtorek, 3 lipca 2012 10:30:04 UTC+2 użytkownik radar napisał:

> p�ac� kart� (ale nie kredytow�) on-line

nie mam takiej opcji przy p�atno�ci za prowizj� !?
"Płacę kartą kredytową on-line"
Ostatnia pozycja.

Data: 2012-07-03 11:31:35
Autor: radar
W dniu 2012-07-03 11:15, Kris pisze:

[...]

Przeca napisałem jak powyżej, że nie działa...

--
radar

Data: 2012-07-03 02:49:44
Autor: Kris
W dniu wtorek, 3 lipca 2012 11:31:35 UTC+2 użytkownik radar napisał:

> "Płacę kartą kredytową on-line"
> Ostatnia pozycja.

Przeca napisałem jak powyżej, że nie działa...
Napisałes że nie ma takiej opcji.
Tak opcja jest- sprawdzałem przed chwilą, czy dzisiaj działa to nie wiem- w sobote działała.

Data: 2012-07-03 09:59:12
Autor: xbartx
Dnia Tue, 03 Jul 2012 11:31:35 +0200, radar napisał(a):

Przeca napisałem jak powyżej, że nie działa...

Ja tak właśnie zapłaciłem prowizję Allegro debetówką Synka - poszło bezproblemowo.

--
xbartx

Data: 2012-07-03 12:37:01
Autor: radar
W dniu 2012-07-03 11:59, xbartx pisze:
Dnia Tue, 03 Jul 2012 11:31:35 +0200, radar napisał(a):

Przeca napisałem jak powyżej, że nie działa...

Ja tak właśnie zapłaciłem prowizję Allegro debetówką Synka - poszło
bezproblemowo.

Dzięki za info!

--
radar

Data: 2012-07-04 20:54:07
Autor: Michal Pl
W dniu wtorek, 3 lipca 2012 12:37:01 UTC+2 użytkownik radar napisał:

> Ja tak właśnie zapłaciłem prowizję Allegro debetówką Synka - poszło
> bezproblemowo.

Dzięki za info!

-- radar

I dostał ktoś już zwrot?

Data: 2012-07-05 05:07:46
Autor: luc
On 5 Lip, 05:54, Michal Pl <michalplaws...@gmail.com> wrote:

> Dzięki za info!

> --
> radar

I dostał ktoś już zwrot?

Brak...

BTW - czy w szczegółach operacji, tytuł płatności podany jest może kod
MCC?
Płaciłem w morele.net i mam coś takiego:

Transakcja kartą debetową;obciążenie 5732 POL KRAKOW MORELE.NET SP. J.

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-05 05:12:09
Autor: assembea
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
> I dostał ktoś już zwrot?

Brak...

Może zaksięgują dopiero wieczorem? Drugą 50-kę dostałem wczoraj w godzinach wieczornych - po południu jeszcze jej nie było.

Data: 2012-07-05 14:15:47
Autor: neoniusz
W dniu 05.07.2012 14:07, luc pisze:
BTW - czy w szczegółach operacji, tytuł płatności podany jest może kod
MCC?
Płaciłem w morele.net i mam coś takiego:

Transakcja kartą debetową;obciążenie 5732 POL KRAKOW MORELE.NET SP. J.

Tak, to jest MCC. Jak placilem prowizje na allegro to bylo 8999, czyi MCC PayU.

Data: 2012-07-05 05:15:21
Autor: ls
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
On 5 Lip, 05:54, Michal Pl wrote:
I dostał ktoś już zwrot?

Nie dostalem,ale regulamin mowi o piatym dniu roboczym,a nie piatym
dniu miesiaca.
Tak wiec Synek ma jeszcze czas do jutra.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-07-05 22:41:50
Autor: Michal Pl
W dniu czwartek, 5 lipca 2012 14:15:21 UTC+2 użytkownik ls napisał:
On 5 Lip, 05:54, Michal Pl wrote:
> [...]

Nie dostalem,ale regulamin mowi o piatym dniu roboczym,a nie piatym
dniu miesiaca.
Tak wiec Synek ma jeszcze czas do jutra.

i dzisiaj jeszcze nie ma zwrotu :(

Data: 2012-07-06 07:51:01
Autor: neoniusz
W dniu 06.07.2012 07:41, Michal Pl pisze:
I dostał ktoś już zwrot?

Nie dostalem,ale regulamin mowi o piatym dniu roboczym,a nie piatym
dniu miesiaca.
Tak wiec Synek ma jeszcze czas do jutra.

i dzisiaj jeszcze nie ma zwrotu :(

A obracaliscie juz jakies wieksze kwoty? Ja w tym miesiacu tylko kilka zlotych na allegro na probe. Jeszcze nie zablokowali chyba zadnego serwisu, bo o tym niby miala byc informacja w serwisie transakcyjnym.

Ciekawe jakby to bylo. Np. robie platnosc w jakims serwisie, ktora lapie sie na cashback. Po jej zaksiegowaniu juz nie powinno sie nic stac i cashback powinien byc, nawet jakby ten serwis zablokowali. Tak przynajmniej podpowiada logika, nie wiadomo jakby to synek rozwiazal.

Data: 2012-07-05 22:52:50
Autor: Michal Pl
zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?
ja chce zwrot 5zł - bo na allegro wydałem 100zł :)

Data: 2012-07-03 12:03:21
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 11:31, radar pisze:
nie mam takiej opcji przy p�atno�ci za prowizj� !?
"Płacę kartą kredytową on-line"
Ostatnia pozycja.

Przeca napisałem jak powyżej, że nie działa...

Dziala.

zaskakujaco (nie)mily cashback Synca?