za¶lepka p³yty do obudowy

Data: 2013-06-07 22:16:09
Autor: identyfikator: 20040501
za¶lepka p³yty do obudowy
zaraz mnie strzeli, kupi³em blaszkê przep³acaj±c 10x, a ona nie pasuje, niby powinnno byæ wszystko ok, ale wygl±da to tak:
http://e-serwis.org/smietnik/zaslepka.JPG

co jest nietypowe, blaszka czy p³yta?

Data: 2013-06-07 23:12:22
Autor: gadacz
za¶lepka p³yty do obudowy
zaraz mnie strzeli, kupi³em blaszkê przep³acaj±c 10x, a ona nie pasuje,
niby powinnno byæ wszystko ok, ale wygl±da to tak:
http://e-serwis.org/smietnik/zaslepka.JPG

co jest nietypowe, blaszka czy p³yta?

Jak ju¿ to blacha,
przewa¿nie przy zakupie p³yty,
blaszka jest w zestawie, taka bêdzie na pewno pasowaæ.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-06-08 13:25:23
Autor: m4rkiz
za¶lepka p³yty do obudowy
"identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:kotf2a$bao$1node2.news.atman.pl...
zaraz mnie strzeli, kupi³em blaszkê przep³acaj±c 10x, a ona nie pasuje, niby powinnno byæ wszystko ok, ale wygl±da to tak:
http://e-serwis.org/smietnik/zaslepka.JPG
co jest nietypowe, blaszka czy p³yta?

nie ma standardu, kazdy producent robi zlacza jak chce bo zalezy to od
ich typu, ilosci i rozmieszczenia

za¶lepka p³yty do obudowy