zasłyszane w necie "chcesz służyć u ruska to gł osuj na tuska"...

Data: 2009-09-17 13:32:21
Autor: Mariusz Merta
zasłyszane w necie "chcesz służyć u ruska to gł osuj na tuska"...
j.w.
zerżnięte z netu...to nie moje jakby się kto czepił
Mariusz Merta

Data: 2009-09-17 21:49:30
Autor: Karol
zasłyszane w necie
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
j.w.
zer=BFni=EAte z netu...to nie moje jakby si=EA kto czepi=B3

panie Merta badz pan powazny i nie siej paniki:). Moim zdaniem zbyt pochopnie i emocjonalnie oceniaszpan sytuacje. Warto
poczytac wypowiedzi osob ktore maja na ten temat cos interesujacego do
powiedzenia, np. Brzezinski:

http://www.rp.pl/artykul/364944_Krach_pewnych_zludzen_.html

Data: 2009-09-17 15:34:03
Autor: Mariusz Merta
zasłyszane w necie

[...]

o ty karol...
o panu brzezinskim to mam zdanie troszke lepsze od w/w tuska...
tak go pan cenisz ?
to może by tak pan odświeżył wiedzę na temat jego dokonań w Iranie...
a i jego pryncypał...Kubuś Carter też jakoś jest nie ten teges...
pojęcia nie mam dlaczego Paul Johnson w swojej Historii świata,
rozdział o prezydenturze
Cartera zatytułował "niedoszłe samobójstwo ameryki"
:-))) może pan taki światły i zorientowany mi  wyjaśni
inna sprawa, że nie wiedziec czemu nagle zaczęto gadać o
"korzystniejszych propozycjach USA"
tylko nie wiem czemu jakoś wierzę w to tak samo jak w inwestora z
kataru...
och karol...
Mariusz Merta

P.S.
pana do mnie odkomenderowano czy pan tak sam z siebie chce mnie
nawrócić na tuskizm :-)
mme

Data: 2009-09-17 22:44:41
Autor: Karol
zasłyszane w necie
> [...]

o ty karol...
o panu brzezinskim to mam zdanie troszke lepsze od w/w tuska...

ani cenie, ani nie cenie, ale uwazam, ze warto wiedziec jakie jest stanowisko
doradcy Obamy.
to mo=BFe by tak pan od=B6wie=BFy=B3 wiedz=EA na temat jego dokona=F1 w Ira=
nie...
a i jego pryncypa=B3...Kubu=B6 Carter te=BF jako=B6 jest nie ten teges...
poj=EAcia nie mam dlaczego Paul Johnson w swojej Historii =B6wiata,
rozdzia=B3 o prezydenturze
Cartera zatytu=B3owa=B3 "niedosz=B3e samob=F3jstwo ameryki"
:-))) mo=BFe pan taki =B6wiat=B3y i zorientowany mi  wyja=B6ni
inna sprawa, =BFe nie wiedziec czemu nagle zacz=EAto gada=E6 o
"korzystniejszych propozycjach USA"
tylko nie wiem czemu jako=B6 wierz=EA w to tak samo jak w inwestora z
kataru...
och karol...

panie Merta to jest panska opinia i wolno ja panu miec. Jednak niekoniecznie
musi to byc prawda obektywna. Moim zdaniem warto znac oficjalne stanowisko wszystkich zaintersowanych stron, aby moc sie na dany temat w ogole wypowiadac.

P.S.
pana do mnie odkomenderowano czy pan tak sam z siebie chce mnie
nawr=F3ci=E6 na tuskizm :-)
mme

Data: 2009-09-17 21:57:48
Autor: Hans Kloss
zasłyszane w necie
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
np. Brzezinski:

Najgorszy doradca jednego z najgorszych prezydentów w historii US of A. To
chyba wystarczająca rekomendacja żeby raczej czynić odwrotnie niż radzi ta
wydmuszka.
J-23

Data: 2009-09-17 22:27:57
Autor: Karol
zasłyszane w necie
Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

a to pan czytal ?:

*Zdaniem szefa wydziału do spraw bezpieczeństwa europejskiego Instytutu Europy
Rosyjskiej Akademii Nauk Dmitrija Daniłowa:

&#8222;Uważam za czynnik pozytywny to, że wybitni politolodzy na miarę Brzezińskiego
(a przecież należy on do składu ekipy Baracka Obamy do spraw polityki
zagranicznej) zwrócili nareszcie uwagę na nienormalną sytuację, jaka powstała
w dziedzinie bezpieczeństwa europejskiego. W zasadzie, na jednym polu działają
różne instytucje, w żaden sposób ze sobą nie związane. Rosja już od dawna
wyraża zaniepokojenie w związku z tym. Wcale nie robiła żadnych aluzji, jak
pisze pan Brzeziński, lecz podejmowała realne działania....*

http://tinyurl.com/l62jzd

i to: *Brzeziński: Albo się porozumiemy, albo się pozabijamy*

http://tinyurl.com/ngc4xo

....to nie takie wszystko proste, jakby sie komus wydawalo...

Data: 2009-09-17 23:06:15
Autor: Hans Kloss
zasłyszane w necie
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
a to pan czytal ?:

Nie, o panu Brzezińskim mam zdanie wyrobione dawno temu i zupełnie nie dziwią
mnie pochwały moskali pod jego adresem. Warto wiedzieć się się kroi, ale brać
na serio "analizy" pana Brzezińskiego to naprawdę nierozsądne- nawet jeżeli
kilka % z nich okazało się w przeszłości trafnymi.
....to nie takie wszystko proste, jakby sie komus wydawalo...

To jest prostsze niż się wydaje większości ludzi. Nie jest dobrze, będzie
gorzej i znikąd ratunku. Czy polska delegacja już wyjechała do Pekinu
negocjować warunki zacieśnienia wzajemnej współpracy wojskowej?
J-23

Data: 2009-09-18 09:21:52
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
j.w.
zerżnięte z netu...to nie moje jakby się kto czepił
Mariusz Merta

A na kogo trzeba by głosować żeby dostąpić "zaszczytu" bycia jankeską wycieraczką??

Data: 2009-09-18 12:54:22
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:8816412d-7721-4948-9383-f2ecdac3d0c7z34g2000vbl.googlegroups.com...
j.w.
zerżnięte z netu...to nie moje jakby się kto czepił
Mariusz Merta

Oczywiście , że się przyczepię. Sami widzisz jakie gówna przepisujesz tu z netu. Pytanie  - po co ?
Daj jeszcze jakiś link do rysunku Żyda z karykaturalnie wielkim nosem pożerającego polskie dzieci albo do jakiegoś zabawnego kawału o Murzynach.

zasłyszane w necie "chcesz służyć u ruska to gł osuj na tuska"...