zastany samochód warto kupić?

Data: 2011-05-31 17:15:35
Autor: Yogi\(n\)
zastany samochód warto kupić?
Użytkownik "wbk" <onet@cnn.pl> napisał w wiadomości news:is2s2d$mn8$1inews.gazeta.pl...
Znajomy chce sprzedać samochód 10 letni z przebiegiem 16tys który od ~4 lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzoną pompe paliwa, czy warto pakować się w taki pojazd ? marka to suzu ki

Wszystko zależy od ceny, bowiem ilość elementów, które będa wymagały wymiany, czyszczenia i regulacji może być spora. Jeżeli chce za nie symboliczne pieniądze, a Ty lubisz i potrafisz grzebać przy samochodzie, to możesz zaryzykować, jeżeli zaś nie lubisz i nie jesteś specjalnie zamożny, to raczej odpuść.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-01 09:32:05
Autor: CeSaR
zastany samochód warto kupiæ?
Wszystko zale¿y od ceny, bowiem ilo¶æ elementów, które bêda wymaga³y wymiany, czyszczenia i regulacji mo¿e byæ spora. Je¿eli chce za nie symboliczne pieni±dze, a Ty lubisz i potrafisz grzebaæ przy samochodzie, to mo¿esz zaryzykowaæ, je¿eli za¶ nie lubisz i nie jeste¶ specjalnie zamo¿ny, to raczej odpu¶æ.

Bardziej od zastanych elementów obawia³bym siê ewentualnej wilgoci, która mog³a pow³aziæ wszêdzie gdzie siê da³o.
Je¶li tak by³o to po¼niej ruda bêdzie budowaæ siê w najmniej oczekiwanych miejscach i w ilo¶ciach hurtowych niestety.
Je¶li gara¿ suchy i w miarê wentylowany to powinno byæ spoko.
Tak czy inaczej - 4 lata to d³ugo i tak jak napisa³e¶, samochód dla majsterkowicza. Ale po zrobieniu w zasadzie wychodzi nówka sztuka :-)

Data: 2011-06-01 15:21:56
Autor: wbk
zastany samoch�d warto kupi�?

 Ale po zrobieniu w zasadzie wychodzi n�wka sztuka :-)

muszę się przyznać że to mój nie pierwszy taki zakup, poprzedni sejek 1.1 MPI kupiłem jako 7 letni z przebiegiem 6tys folią na siedzeniach i pajęczynami w zderzakach, nic mu w zasadzie nie dolegało ale prosta konstrukcja fiata to nie suzuki dlatego mam wątpliwości ...

.... no i ta obawa o ceny części

zastany samochód warto kupić?