zastosowanie poezji w polityce

Data: 2011-07-06 20:31:37
Autor: Marek Czaplicki
zastosowanie poezji w polityce
W sobotę, 9 lipca odbędzie się spotkanie ?Polska najpiękniejszą kobietą w Europie? z udziałem Prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.
Rozpocznie się ono o godzinie 12:30 w Hotelu Hilton, przy ul. Grzybowskiej 63 w Warszawie.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18978

Ciekawe czy będą jakieś wiersze? :)

Data: 2011-07-06 21:34:57
Autor: leszek niewiadomski
Am 06.07.2011 20:31, schrieb Marek Czaplicki:
[...]

Prezes wystapi w sukience lateksowej i szpilkach?
ln.

Data: 2011-07-06 21:39:06
Autor: raff

"leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> wrote in message news:iv2dd1$66b$1online.de...
[...]

Nie lepiej zaprosic Piesiewicza ?

R.

Data: 2011-07-06 23:50:15
Autor: leszek niewiadomski
Am 06.07.2011 21:39, schrieb raff:

[...]

Musieliby go wpierw zaprosic do PiS-u. Szkoda ze tak daleko mieszkam, bo chetnie zobaczylbym i posluchal prezesa jako znawce kobiet.
ln.

Data: 2011-07-06 22:02:39
Autor: obserwator
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):
Musieliby go wpierw zaprosic do PiS-u. Szkoda ze tak daleko mieszkam, bo chetnie zobaczylbym i posluchal prezesa jako znawce kobiet.
ln.

a co ci jeszcze przeszkadza u prezesa PiS? --

Data: 2011-07-07 02:54:28
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv2m1v$mjk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Daleko posunięty kameleonizm.

--
stevep

Data: 2011-07-07 08:50:39
Autor: leszek niewiadomski
Am 07.07.2011 00:02, schrieb  obserwator:
[...]

Raczej nic, bo jak wspomnialem mieszkam dosc daleko. Ale nie wiedzialem, ze on jest znawca kobiet. Wiedzialem, ze specjalizuje sie glownie w zwierzetach futerkowych. No coz, dlugo sie tajniaczyl.
ln.

zastosowanie poezji w polityce