Data: 2010-09-07 05:33:06 | |
Autor: to | |
zastosowanie samochodu znamy ¿e ? | |
begin Jackare
no właśnie. Kolega mój zamówił właśnie Skode yeti 1,2 TSi bodajże czy Jest ofiarą sporego momentu obrotowego na niskich obrotach. W tak strojonym silniku podczas spokojnej jazdy ma się wrażenie zapasu "mocy" (coś jak w dieslach). Niestety tego zapasu nie ma o czym przekonałby się przy pierwszej próbie wyprzedzenia kilku TIR-ów, czego zapewne nie spróbował. ;-) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-09-07 07:57:02 | |
Autor: Agent | |
zastosowanie samochodu znamy że ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c85ce92$0$27042$65785112news.neostrada.pl... begin JackareJesli mówisz o redukcji na 2,3, podejściu pod czerwone pole to rzeczywiscie nie poczuje się zapasu. Jednak nie kazdy lubi taką jazdę. Ja np wolę kiedy auto mi się "zbierze" od 2-3 tys. Chce przez to powiedzieć że wolę mieć do dyspozycji sporo mocy na niższych obrotach niż przy 6200 obr które poczuję tylko na max obrotach. |
|
Data: 2010-09-07 09:57:59 | |
Autor: kurdybanek | |
zastosowanie samochodu znamy ¿e ? | |
Yeti z silnikiem 1.2 TSI je¼dzi bardzo ³adnie (niedowiarkom proponujê odbycie jazdy próbnej). Tak jak do niedawna wiêkszo¶æ aut klasy C z silnikiem benzynowym 1.6 albo i lepiej.
Co do racjonalno¶ci wyboru takiego modelu auta, to oczywi¶cie jest ona ¿adna. Jedynie podyktowana chwilow± mod± na SUVy. |
|