zastosowanie samochodu znamy że ?

Data: 2010-09-08 12:47:13
Autor: amir
zastosowanie samochodu znamy że ?
> no właśnie. Kolega mój zamówił właśnie Skode yeti 1,2 TSi bodajże  czy jakoś
tak. I jakoś tak mi się to nie składa. Taki motoreczek w takiej kolubrynie.On zachwycony po jeździe próbnej z zamówieniem w kieszeni. Ja się zastanawiam do czego ten samochód się właściwie nadaje...
Dyskutujcie.

powiedz koledze, niech przejedzie sie KIA Sportage
W podobnej cenie jest, moim zdaniem znacznie przebija przynajmniej wyglądem
to YETI

zastosowanie samochodu znamy że ?