zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze

Data: 2010-04-19 14:43:25
Autor: mecenas
zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze

Uzytkownik "Michal" <miklamer@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e7da99d4-3fc2-4652-a955-99f526c4b744r27g2000yqn.googlegroups.com...
Witam,

Pracodawca poinformowal mnie iz musze dostarczyc zaswiadczenie o
niekaralnosci za umyslne przestepstwa gospodarcze. W jaki sposob
ubiegac sie ow zaswiadczenia w przypadku kiedy toczylo sie
postepowanie karne za zniewazenie funkcjonariusza policji (6miesiecy w
zaw. na 3lata). Czy na takim zaswiadczeniu bedzie bedzie widniala
informacja na ten temat? W wniosku z tego co sie przyjzalem jest
jedynie do zaznaczenia 'KARNE oraz PRAWA PUBLICZNE' nie ma wzmianki na
temat przestepstw gospodarczych.

Czy da sie takie dok zalatwic droga pocztowa?

pozdrawiam i z gory thx za info
Michal

Wedlug mnie, chodzi o zapytanie o niekaralnosci.
Mozna poczta ale najpierw nalezy wypelnic wniosek i nakleic znaczek oplaty sadowej za 50 zl oraz wyslac do najblizszego punktu . Szukaj na stronie Ministerstwa Sprawiedliwosci.
Pozdrawiam

zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze