zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze

Data: 2010-04-19 18:52:03
Autor: SDD
zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze

Uzytkownik "Michal" <miklamer@gmail.com> napisal w wiadomosci
Witam,

Pracodawca poinformowal mnie iz musze dostarczyc zaswiadczenie o
niekaralnosci za umyslne przestepstwa gospodarcze.

A na pewno zaswiadczenie?
A moze oswiadczenie? - czesto wymagaja oswiadczenia - wowczas sobie je
piszesz i podpisujesz samodzielnie

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-21 12:28:47
Autor: Michal
zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze

A na pewno zaswiadczenie?
A moze oswiadczenie? - czesto wymagaja oswiadczenia - wowczas sobie je
piszesz i podpisujesz samodzielnie

Oddalem oswiadczenie, jednak pracodawca oddal mi je wraz z informacja
ze ma to byc oficjalne pismo z urzedu.

pzd

zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze