zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS

Data: 2012-07-28 18:55:22
Autor: Czeslawek
zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS
W dniu 2012-07-28 13:29, jacek324@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Dziękuję wszystkim którzy skomentowali mój ostatni post dot. ochrony danych
osobowych opiekunki MOPS. Pismo do MOPSu w przygotowaniu.

Teraz chciałbym Was poprosić o komentarz w sprawie zaświadczenia lekarskiego
o stanie zdrowia opiekunki MOPSu. Do 90-letniej babci przychodzą "opiekunki"
o których nie wiadomo czy są zdrowe, czy nie mają jakiejś choroby zakaźnej
lub pasożytniczej. Przecież pomagają przy przygotowaniu posiłków i dotykają
skóry podopiecznej.
Czy jest jakaś podstawa prawna na podstawie której można się zwrócić do
MOPSu o takie świadectwo o stanie zdrowia opiekunki?

Zachowanie paranoidalno-maniakalne. Jak idziesz do lekarza to też żądasz przedstawiania dyplomów, badań, itp?

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-07-28 19:34:22
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-28 18:55, Czeslawek pisze:

Czy jest jakaś podstawa prawna na podstawie której można się zwrócić do
MOPSu o takie świadectwo o stanie zdrowia opiekunki?

Zaświadczenia Ci nie wydadzą, ale ew. potwierdzą, że oni mają.

Zachowanie paranoidalno-maniakalne. Jak idziesz do lekarza to też żądasz
przedstawiania dyplomów, badań, itp?

Paranoidalno-maniakalne, to są u nas przepisy kodeksu pracy. Pomywaczka w makdonaldzie musi mieć badania.
A, że MOPS często zatrudnia w charakterze opiekunów swoich podopiecznych, ludzi z marginesu, (np. w ramach "odpracowywania czynszu") to insza i prawdziwa inszość.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-28 22:12:33
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-07-28 19:34, Użytkownik SQLwiel napisał:

[...]

I co, badań im nie robią ?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-29 11:42:27
Autor:
zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

a czy babcia ma stosowen zaświadczenia że nie jest chora na choroby zakażne robaki i inne?
a czy rodzina posiada takie zaświadczenia? Tak, babcia jest dokładnie przebadana, cała teczka wyników ze szpitali, chora na serce i kręgosłup, ale chorób zakaźnych czy robaków nie ma.
Babcia mieszka sama.

Już sam widok tych "opiekunek" nie wzbudza zaufania, nieznane kobiety "po przejściach", ostatnia nie ma nawet stałego adresu zamieszkania

Data: 2012-07-29 13:56:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2012 13:42, jacek324@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

Już sam widok tych "opiekunek" nie wzbudza zaufania, nieznane kobiety "po
przejściach", ostatnia nie ma nawet stałego adresu zamieszkania

No to wynajmij jej luksusową opiekunkę prywatnie.

Data: 2012-07-29 18:30:58
Autor: John Kołalsky
zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS

Użytkownik "Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl>

[...]

Proste kryterium dopuszczalności do pracy.

Jak idziesz do lekarza to też żądasz przedstawiania dyplomów, badań, itp?

Jakoś stwierdza, że nie ma do czynienia ze znachorem.

Data: 2012-07-29 18:57:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2012 18:30, John Kołalsky pisze:

Jak idziesz do lekarza to też żądasz przedstawiania dyplomów, badań, itp?

Jakoś stwierdza, że nie ma do czynienia ze znachorem.

W sumie... ja jakoś nigdy nie sprawdzałem ani świadectwa szczepień, ani nawet dyplomu żadnego lekarza, ani "pierwszego kontaktu", ani stomatologa.

Czy komuś tutaj coś takiego przyszło do głowy? ;)

Nie wiem jak inni, ale ja wychodzę z być może niesłusznego założenia, że takie rzeczy sprawdza pracodawca ;)

Data: 2012-07-29 19:27:43
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-29 18:57, Andrzej Lawa pisze:
[...]

A kto jest pracodawcą lekarza prowadzącego prywatną praktykę w gabinecie we własnym mieszkaniu?

:)

Hm... a gdybym tak przeprowadził się do innego miasta i sobie powiesił na drzwiach tabliczkę "profesor seksuologii"... :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-29 20:28:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2012 19:27, SQLwiel pisze:

Nie wiem jak inni, ale ja wychodzę z być może niesłusznego założenia, że
takie rzeczy sprawdza pracodawca ;)

A kto jest pracodawcą lekarza prowadzącego prywatną praktykę w gabinecie
we własnym mieszkaniu?

W sumie też prawda... No to przyznać się: kto sprawdza?

:)

Hm... a gdybym tak przeprowadził się do innego miasta i sobie powiesił
na drzwiach tabliczkę "profesor seksuologii"... :)

Dobry pomysł :)

Specjalizacja: terapie dla kobiet mających trudności z osiągnięciem orgazmu ;->

zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS