zatrudnienie kogos do pomocy w pracach ziemnych?

Data: 2010-06-10 21:39:24
Autor: Michał
zatrudnienie kogos do pomocy w pracach ziemnych?
Witam,
może ktoś mnie oświecić jak bezpiecznie zatrudnić kogoś do pomocy - mam trochę do zrobienia na działce, koszenie, grabienie, kopanie itp:)
Chciałbym komuś dać zarobić ( ogłoszenie w gazecie, na forum, coś wymyślę:) )  , ale nie wiem jak to załatwić, żeby nie mieć kłopotów, jak sobie krzywdę zrobi kosą, albo szpadlem, ew. spadnie z drabiny.... wypadki chodzą po ludziach, a nie chcę mieć kłopotów przez czyjś brak wyobraźni.
Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-11 00:46:53
Autor: Michał Gut
zatrudnienie kogos do pomocy w pracach ziemnych?
zatrudnij na umowe zlecenie to nie bedziesz podpadal pod prawo pracy wiec hulaj dusza piekla nei ma

zatrudnienie kogos do pomocy w pracach ziemnych?