zatrzask (zacisk) blokujący HDD

Data: 2014-04-24 15:01:48
Autor: Gil
zatrzask (zacisk) blokujący HDD
Zaginął mi zatrzask blokujący HDD (jeden z pary) ColerMaster.
Czyli ta listewka, która przykłada sie do boku HDD przed wsunięciem do celi obudowy.
Nie wiecie, gdzie taki detal można kupic, bo źle to wygląda.

Data: 2014-04-24 22:19:27
Autor: BQB
zatrzask (zacisk) blokuj�cy HDD
W dniu 2014-04-24 15:01, Gil pisze:
[...]

Jaki kolor i daj fotkę, najlepiej z miarką, mam w starej obudowie Chiefteca, może będą pasować :P
A obudowę masz nacodzień otwartą, że przeszkadza Ci brak jednego?

Data: 2014-04-25 15:45:06
Autor: Gil
zatrzask (zacisk) blokuj?cy HDD
In article <535971d3$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>, adres@anty.spamowy.com.invalid says...

> [...]

A obudowę masz nacodzień otwartą, że przeszkadza Ci brak jednego?

Od Chifteca i Enermaxa nie pasują. Za długie. Jak mam zamontować na jednym pasku?

Data: 2014-04-25 19:02:38
Autor: BQB
W dniu 2014-04-25 15:45, Gil pisze:
[...]

To masz jeden komplet w obudowie? U mnie to można było chyba z 10 dysków na tych sankach zamontować, masz jakąś fotkę tego?

zatrzask (zacisk) blokujący HDD