zatrzymnie przez policje - nietrzezwy ?

Data: 2019-01-20 07:31:13
Autor: mamut
zatrzymnie przez policje - nietrzezwy ?
witam, wczoraj miałem taka sytuacje, wyprzedzałem 2 samochody i podczas wyprzedzania, samochod przede mna nie spojrzał w lusterko ze wyprzedzam i wjechał na moj mas, musiałem gwałtownie zachamowac zeby w niego nie uderzyc, przy tym trabiłem, pozniej debil wymachiwał rekami w moja strone itd. po przejechaniu ok 10 km zawrociła za mna policja na sygnale, a przede mna stałakolejna na sygnale i biegiem do mojego samochodu z alkomatem, bylem badany 3 razy, oczywiscie bylem trzezwy, policjant troche zdziwiony, sprawdził dokumenty powiedzial ze wszystko ok, zapytałem dlaczego zostałem zatrzymany to powiedział ze dostali komunikat ze jechałem nietrzezwy...czy mozna jakas ta osobe ktora dzwonila poniesc do odpowiedzialnosci za pomowienia?
ps. jeszcze zebym jechał krzywo albo mial jakies podstawy zeby stwierdzic ze jestem podpity, a tutaj gosc zrobil celowo...

Data: 2019-01-20 10:42:05
Autor: Robert Tomasik
W dniu 20-01-19 o 07:31, mamut pisze:
witam, wczoraj miałem taka sytuacje, wyprzedzałem 2 samochody i podczas
wyprzedzania, samochod przede mna nie spojrzał w lusterko ze wyprzedzam
i wjechał na moj mas, musiałem gwałtownie zachamowac zeby w niego nie
uderzyc, przy tym trabiłem, pozniej debiło mu się wydawać? l wymachiwał rekami w moja
[...]

Jak zamierzasz udowodnić, że nie jechałeś "krzywo" i nie mogło mu się
"wydawać"? Szkoda czasu. Chyba, że masz nagranie z kamery pokładowej, to
zawiadom o wykroczeniu (zajechanie drogi).

zatrzymnie przez policje - nietrzezwy ?