zatrzymywanie się na zielonej strzałce

Data: 2017-02-23 22:57:44
Autor: Manik
zatrzymywanie się na zielonej strzałce
Użytkownik "FreshDriver" <newbie@drive.com> napisał w wiadomości

 jak mam się zachowywać w normalnym ruchu, czyli nie nauka jazdy ani
egzamin na zielonej strzałce? Robię tak jak mnie wyuczono, czyli traktuję
ją podobnie jak znak STOP i prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na
mnie.

Ja zawsze zatrzymuję się przed warunkową zieloną strzałką.
Jeżeli ktoś za mną trąbi, to zatrzymuję się pięć razy dłużej
i uważnie obserwuję skrzyżowanie.

Data: 2017-02-23 23:07:28
Autor: przemek.jedrzejczak
zatrzymywanie się na zielonej strzałce
-- Ja zawsze zatrzymuję się przed warunkową zieloną strzałką.
Jeżeli ktoś za mną trąbi, to zatrzymuję się pięć razy dłużej i uważnie obserwuję skrzyżowanie.

kluczowy jest lagodny dojazd wtedy klient zazwyczaj zajarzy ze bedzie STOP
a na opoznionych jest hak :-)

zatrzymywanie się na zielonej strzałce