zatrzymywanie się na zielonej strzałce

Data: 2017-02-24 00:00:16
Autor: Poldek
zatrzymywanie się na zielonej strzałce
W dniu 2017-02-23 o 22:12, FreshDriver pisze:
Niedawno po raz pierwszy zdałem prawko na samochód osobowy, nie chciałem
się tu chwalić, tylko mam jedno pytanie, jak mam się zachowywać w
normalnym ruchu, czyli nie nauka jazdy ani egzamin na zielonej strzałce?
Robię tak jak mnie wyuczono, czyli traktuję ją podobnie jak znak STOP i
prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie. Mam się do tego
dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne
służby?

Jeżeli będziesz jechał akurat przede mną, to rób, jak ci sumienie i rozsądek oraz najlepsza wiedza dyktuje. Sam odpowiadasz za ew. konsekwencje swoich poczynań na drodze. No, może niezupełnie, bo niewinne osoby mogą ponieść konsekwencje na całe życie, albo stracić życie w wyniku twoich poczynać. W każdym razie nie będę trąbił, mrugał, ani też wysiadał z samochodu.

zatrzymywanie się na zielonej strzałce