zatyczki do uszu Doc's Proplugs

Data: 2010-03-02 06:39:32
Autor: Michał Dobrowolski
zatyczki do uszu Doc's Proplugs

witam serdecznie
W związku z problemem kupna w Polsce zatyczek do uszu Doc's Proplugs
chciałbym poinformować, że owe problemy już się skończyły. Mamy
zatyczki w stałej ofercie, sami w nich nurkujemy i uważamy je za
bardzo dobry produkt. Zainteresowaliśmy się zatyczkami ,gdyż sami
mieliśmy problem z uszami. Na leczenie ucha kolega wydał prawie 2000
zł.
Teraz nie wchodzi do wody bez zatyczek i jego problemy się skończyły.
Wszystkich, którzy mają problemy z uszami i tych którzy chcą
zapobiegać problemom zapraszamy do kupna.

www.zatyczkidouszu.pl

Jeżeli tym postem złamałem regulamin proszę o usunięcie posta. Do
napisania posta skłoniła mnie chęć poinformowania nurasów o możliwości
kupna, a nie sama w sobie reklama.

pozdrawiam
Bartosz Piotrowicz

Data: 2010-03-02 11:27:14
Autor: Macius Dru/ogi
zatyczki do uszu Doc's Proplugs
Rewelacyjny patent, polecam! Ja swoje ściągałem z US, dobrze, że ktoś
zaczął to sprzedawać w Polsce.

Data: 2010-03-02 16:04:31
Autor: qlphon
[...]

momencik...
czy taka zatyczka nie działa jak tłok?
w czasie nurkowania nie wchodzi do ucha jak rośnie ciśnienie otoczenia?

no bo
albo zatyczka nie jest hermetyczna (wtedy to zbędny dodatek),
albo sztywno blokuje kanał (nie chciałbym, żeby to był mój),
albo jest elastyczna u wchodzi do ucha (jednak i tak siła wpychająca zatyczkę tak samo działa na błonę...),
albo czymś zalewacie ucho przed wsadzeniem zatyczki... (ok to mogę jakoś zrozumieć - coś przeciwzapalnego)

pytam na prawdę (czysto teoretycznie bo sam nigdy nie próbowałem zatyczek)
bez złych intencji ani podtekstów
ale dla mnie to jest analogiczne do nurkowania z "twardym" katarem
czy to ma szansę działać, i jakim cudem?

Data: 2010-03-02 07:21:10
Autor: Michał Dobrowolski
On 2 Mar, 16:04, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:
>  Zainteresowali my si zatyczkami ,gdy sami
> mieli my problem z uszami. Na leczenie ucha kolega wyda prawie 2000 z .
> Teraz nie wchodzi do wody bez zatyczek i jego problemy si sko czy y.

momencik...
czy taka zatyczka nie dzia a jak t ok?
w czasie nurkowania nie wchodzi do ucha jak ro nie ci nienie otoczenia?

no bo
albo zatyczka nie jest hermetyczna (wtedy to zb dny dodatek),
albo sztywno blokuje kana (nie chcia bym, eby to by m j),
albo jest elastyczna u wchodzi do ucha (jednak i tak si a wpychaj ca
zatyczk tak samo dzia a na b on ...),
albo czym zalewacie ucho przed wsadzeniem zatyczki... (ok to mog jako
zrozumie - co przeciwzapalnego)

pytam na prawd (czysto teoretycznie bo sam nigdy nie pr bowa em zatyczek)
bez z ych intencji ani podtekst w
ale dla mnie to jest analogiczne do nurkowania z "twardym" katarem
czy to ma szans dzia a , i jakim cudem?

zacznijmy od początku czyli od budowy ucha i całego modelu. Kanał
uszny zatykamy zatyczką. Zatyczka nie dochodzi do końca kanału usznego
i nie dotyka błony bębenkowej.Pomiędzy  błoną bębenkowa a zatyczką
jest przestrzeń powietrzna. W miarę zanurzania ciśnienie otoczenia
rośnie. Powietrze zgromadzone za zatyczka przed błoną ściska się a
zatyczka lekko się wciska. Po przekroczeniu 6 m wentyl w zatyczce
wpuszcza niewielka ilość wody konieczna do wyrównania ciśnienia.
Zatyczki wpuszczają do środka bardzo niewielka ilość wody która
ogrzewa się od temp ucha i nie powoduje stanów zapalnych i infekcji.
Głównym czynnikiem powodującym infekcje i zapalenie ucha jest
wychłodzenie ucha przez zimna wodę stale dostającą się do ucha podczas
nurkowania.Dodatkowo zatyczki chronią przed przewianiem na powierzchni
co dodatkowo zabezpiecza i chroni nasze ucho. W razie większej ilości
pytań proszę o telefon :)

pozdrawiam
Bartosz Piotrowicz

Data: 2010-03-02 16:46:22
Autor: karol
zatyczki do uszu Doc's Proplugs
zacznijmy od początku czyli od budowy ucha i całego modelu. Kanał

niestety zatyczki stważają niebespieczeństwo pod wodą - beak sygnałów dzwiękowych i dlatego przez wielu nurków i federacji nie dozwolone

jk

Data: 2010-03-02 07:55:13
Autor: Michał Dobrowolski
On 2 Mar, 16:46, "karol" <karol.mie...@bowling.com> wrote:
> [...]

niestety zatyczki stważają niebespieczeństwo pod wodą - beak sygnałów
dzwiękowych i dlatego przez wielu nurków i federacji nie dozwolone

Zatyczki doc,s proplugs są używane przez nurków na całym świecie z
powodzeniem od 1977 r bodajże. Dźwięki dochodzą , uwierz mi , nie
pływałeś to nie wiesz

podzrawiam
Bartosz Piotrowicz

Data: 2010-03-06 09:14:26
Autor: Pszemol
"Michał Dobrowolski" <odszkodowaniezoc@gmail.com> wrote in message news:363b0cd1-2498-4b06-bb8d-a962dd54277cc16g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Zatyczki doc,s proplugs są używane przez nurków na całym świecie z
powodzeniem od 1977 r bodajże. Dźwięki dochodzą , uwierz mi , nie

Dźwięki są już mocno stłumione przez czapkę z grubej pianki...
Nie wyobrażam sobie innej możliwości jak tylko pogorszenie
i tak już słabej słyszalności dźwięków przez takie zatyczki...

Data: 2010-03-10 03:40:27
Autor: Bartosz Piotrowicz
On 6 Mar, 16:14, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Micha Dobrowolski" <odszkodowanie...@gmail.com> wrote in message

> Zatyczki doc,s proplugs s u ywane przez nurk w na ca ym wiecie z
> powodzeniem od 1977 r bodaj e. D wi ki dochodz , uwierz mi , nie
> p ywa e to nie wiesz

D wi ki s ju mocno st umione przez czapk z grubej pianki...
Nie wyobra am sobie innej mo liwo ci jak tylko pogorszenie
i tak ju s abej s yszalno ci d wi k w przez takie zatyczki...

Jeżeli chodzi o wytłumienie dźwięków, to wytłumienie jest na tyle
niewielkie, że nie przeszkadza to w normalnym nurkowaniu

pozdrawiam
Bartosz Piotrowicz

Data: 2010-03-19 15:53:56
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-03-06 16:14, Pszemol pisze:
Dźwięki są już mocno stłumione przez czapkę z grubej pianki...
Nie wyobrażam sobie innej możliwości jak tylko pogorszenie
i tak już słabej słyszalności dźwięków przez takie zatyczki...

Zależy w jakiej czapce pływasz. Ja zwykle zakładam wełnianą czapę uszatkę, w której można bez problemu słuchać iPoda.

Data: 2010-03-19 09:27:21
Autor: Bartosz Piotrowicz
On 19 Mar, 15:53, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zależy w jakiej czapce pływasz. Ja zwykle zakładam wełnianą czapę
uszatkę, w której można bez problemu słuchać iPoda.

:)
Ja do nurkowania oprócz zatyczek używam kaptura ( takiego z
neoprenu ) ....
czapki uszatki zostawmy do innych celów :)

Data: 2010-03-22 09:01:00
Autor: Pszemol
"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:ho0365$tq6$1news.onet.pl...
[...]

I co na to Twój partner, że zamiast być czujny pod wodą Ty słuchasz iPoda?
Ja nie mówiłem o czapce pod suchacza bo chyba w suchym skafandrze
nie masz problemów z wodą... Ja mówię o nurkowaniu w piance.

Data: 2010-03-06 09:15:22
Autor: Pszemol
"Michał Dobrowolski" <zatyczki@gmail.com> wrote in message news:9f613a8f-e9dd-4766-8ccd-979ac8cec956q21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A jak ten "wentyl" zachowuje się w czasie wynurzania się?

Data: 2010-03-03 08:30:28
Autor: PesTYcyD
zatyczki do uszu Doc's Proplugs
A jest jakaś opcja na przetestowanie zanim się kupi. Ja często dostaje infekcji ucha pod koniec sezonu, ale nie jestem sobie w stanie wyobrazić nurania z zatyczkami w uszach.

Data: 2010-03-06 09:16:44
Autor: Pszemol
"Michał Dobrowolski" <zatyczki@gmail.com> wrote in message news:764e1ac8-6c77-454a-be04-c4bd06473f19q23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A o jakich problemach z uszami mowa?
Bo w kontekście nurkowania można wpaść na pomysł problemów
spowodowanych barotraumą... czy o takie problemy z uszami chodzi?

Data: 2010-03-10 03:39:00
Autor: Bartosz Piotrowicz
On 6 Mar, 16:16, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Micha Dobrowolski" <zatyc...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> Wszystkich, kt rzy maj problemy z uszami i tych kt rzy chc
> zapobiega problemom zapraszamy do kupna.

Bo w kontek cie nurkowania mo na wpa na pomys problem w
spowodowanych barotraum ... czy o takie problemy z uszami chodzi?

witam
Nie chodzi o barotraume ucha , tylko o zapalenie ucha spowodowane
głownie przez wyziębienie ucha lub bakterie ropy błękitnej. Mamy
klientów z całej polski , niektórzy nie nurkują, chodzą na basen i po
kontakcie z wodą pojawiają się problemy. Zatyczki temu zapobiegają, Do
6m woda nie dostaje się do ucha, ciśnienie wyrównujemy normalnie. Po 6
m do ucha dostaje się minimalna ilość wody, która bardzo szybko się
ogrzewa.

pozdrawiam
Bartosz Piotrowicz

Data: 2010-03-18 08:26:50
Autor: Michał Dobrowolski
zatyczki do uszu Doc's Proplugs
witam serdecznie
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem profesjonalnymi zatyczkami
do uszu dla nurków można je kupić nie tylko u nas w centrum we
Wrocławiu i internetowo ale w Warszawie również :)
Pełną ofertę mają w sklepie:
Snoork.pl Sp. z o. o.
ul. Królowej Aldony 5
03-928 Warszawa
www.snoork.pl

Sukcesywnie będą pojawiać się kolejne miasta i będę Was o tym
informować.

pozdrawiam
Bartosz Piotrowicz

zatyczki do uszu Doc's Proplugs