[GwW] zaufany warsztat dla Toyoty

Data: 2010-07-19 22:02:27
Autor: kurdybanek
[GwW] zaufany warsztat dla Toyoty
Proszę, polećcie mi jakiś dobry i zaufany = sprawdzony warsztat, w którym można zrobić pełny przegląd Toyoty przy 90 tys. km. Znajomy przed chwilą zadzwonił z prośbą o poradę, bo mu w ASO powiedzieli, że u nich będzie to kosztowało 1,4 tys. zł :-o  Zatem ASO odpada.

BTW: Czy to w ogóle możliwe? Tzn. taki koszt przeglądu? Przecież za 1400 zł to bez mała można zrobić remont silnika chyba, a nie _przegląd_...

W Poznaniu za taki przegląd zapłaciłem w ASO Toyoty połowę tej kwoty...

[GwW] zaufany warsztat dla Toyoty