zauważam pewne podobieństwa...

Data: 2011-12-03 16:39:52
Autor: identifikator: 20110701
zauważam pewne podobieństwa...
powiem wręcz - nie widzę, żadnej różnicy...
między zakazanymi działaniami socjal demokracji,
a zbawczymi odruchami dzisiejszego po-kapitalizmu...

mój kierownik debil z PO wysłał na tygodniowy kurs cisco gościa który miesiąc szukał w internecie informacji co to jest BIOS... a mnie pomineli...

Data: 2011-12-03 17:03:20
Autor: pluton
zauważam pewne podobieństwa...
mój kierownik debil z PO wysłał na tygodniowy kurs cisco gościa który
miesiąc szukał w internecie informacji co to jest BIOS... a mnie
pomineli...

No niestety musisz zmienic zwyczaje:
1) umyj sie
2) przestan sie glupio smiac jak pierdzisz, a wogole to nie pierdz przy
ludziach
3) nie gadaj co 5 minut kazdemu, ze komputer to diabelski wynalazek
 i nie polewaj go woda swiecona

Wtedy moze kierownik powierzy ci jakas miotle i pozwoli zamiesc podwyrko.

Nullification

Data: 2011-12-03 18:17:45
Autor: Dirko
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jbdfs7$ln$1node2.news.atman.pl...

[...]

    No, to chyba logiczne skoro Ty wiesz wszystko a kolega musi sie jeszcze dużo nauczyć. ;-)

Data: 2011-12-03 18:18:51
Autor: u2
zauważam pewne podobieństwa...
mój kierownik debil z PO wysłał na tygodniowy kurs cisco gościa który
miesiąc szukał w internecie informacji co to jest BIOS... a mnie
pomineli...

A ty wiesz co to jest bios ? :)

zauważam pewne podobieństwa...