zawiadomienie

Data: 2010-09-09 21:13:55
Autor: cytryna
zawiadomienie
Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po dłuższym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem nagiego w pokrzywach.

Data: 2010-09-09 21:53:52
Autor: jadrys
zawiadomienie
  W dniu 2010-09-09 21:13, cytryna pisze:
Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po
dłuższym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem nagiego w
pokrzywach.

Witaj, miło cię znów widzieć.

PS. Za tym oceanem nie ma kompów i netu?

Data: 2010-09-09 22:31:36
Autor: Jaksa
zawiadomienie
On Thu, 09 Sep 2010 21:13:55 +0200, cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po
dłuĹźszym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem  nagiego w
pokrzywach.

Witaj cytrynko, myslalem ze zniesmaczylas sie ogolna degrengolada psp
i panujacym tu chamstwem oraz prymitywizmem wyznawcow cuchnacego Donka.

Jaksa

Data: 2010-09-10 10:27:07
Autor: Miglanc
zawiadomienie

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6f40.00000010.4c8931f3newsgate.onet.pl...
Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po
dłuższym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem nagiego w
pokrzywach.

Jesteś katopis czy pełobolszewia?

--

Zahir

Data: 2010-09-10 05:07:20
Autor: zbig
zawiadomienie
On 10 Wrz, 10:27, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> napisał w wiadomościnews:6f40.00000010.4c8931f3newsgate.onet.pl...

> Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po
> dłuższym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem nagiego
> [...]

To ociężała umysłowo pisówka ale i tak antenkę bije na głowę.

Data: 2010-09-10 21:32:20
Autor: cytryna
zawiadomienie
> [...]
>
> --
>
> Zahir

To ociężała umysłowo pisówka ale i tak antenkę bije na głowę.

***********

Zbig okoliczności czy tradycyjnie fekaliami cuchnie od pewnych POwskich naganiaczy?

Data: 2010-09-10 12:55:15
Autor: Leonid2009
zawiadomienie
On 09/09/2010 09:13 PM, cytryna wrote:
Uprzejmie informuję,że informacje o mojej śmierci były przedwczesne. Po
dłuższym garowaniu nad Oceanem wracam na Ojczyzny łono z uczuciem nagiego w
pokrzywach.

Chuj mnie to obchodzi.

zawiadomienie