zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa

Data: 2009-09-06 03:45:00
Autor: Sarpedon
zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
krotkie pytanie: w ilu egzemplarzach mam zlozyc w prokuraturze
zawiadomienie o popelnieniu przestwpstwa przez przedsiebiorstwo? w
jednym wystarczy (dla prokuratora), czy takze mam drugi zalaczyc (np.
do przeslania przedsiebiorcy przez prokuratora)? oczywiscie jeden dla
siebie za potwierdzeniem.

Data: 2009-09-06 14:16:02
Autor: Bogdan
zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa

czy takze mam drugi zalaczyc (np.
do przeslania przedsiebiorcy przez prokuratora)?

Jemu? A po co ma sie przygotowac do ew przesluchania??

Bogdan

Data: 2009-09-06 05:28:07
Autor: Sarpedon
On 6 Wrz, 14:16, "Bogdan" <bkusu...@pro.onet.pl> wrote:

>czy takze mam drugi zalaczyc (np.
> do przeslania przedsiebiorcy przez prokuratora)?
Jemu? A po co ma sie przygotowac do ew przesluchania??

wlasnie z takiego samego zalozenia wyszedlem! niestety zmylila mnie
procedura np. skargi do wsa, gdzie sklada sie takze odpis. no nic,
dzieki za informacje!

Data: 2009-09-06 21:23:09
Autor: Liwiusz
Sarpedon pisze:
[...]

   I tak najpierw to Ty bÄ™dziesz przez policjÄ™ przesĹ‚uchiwany.

--
Liwiusz

zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa