W dniu 2010-06-08 21:21, Jacek pisze:
Witam,
Statut S.M. mówi, że o czasie, miejscu...zebrania zawiadamia się
członków na piśmie co najmniej 21 dni przed jego terminem.
Jak to rozumieć? Czy ma zostać wysłane na 21 dni przed
zebraniem, czy informacja powinna dotrzeć na 21 dni przed terminem.
Zarząd zwołał zebranie na 25.06., a zawiadomienia wysłał 4.06.
listem poleconym bez priorytetu. Skutkuje to tym, że
zawiadomienie nie dotarły do dzisiaj do żadnego z członków.
Czy zatem zawiadomienie będzie skuteczne kiedy dotrze?
Pytam dlatego, że Statut stanowi dalej, iż członkowie mają prawo zgłaszać
projekty uchwał i żądania w terminie do 15 dni przed zebraniem.
U mnie dozorca dawał listę do podpisania, a informacja o zebraniu wisiała na szybie (oknie) przy wejściu.
--
animka
|