zawiasy w laptopie albo pękająca obudowa ekranu

Data: 2012-10-12 17:39:09
Autor: m4rkiz
zawiasy w laptopie albo pękająca obudowa ekranu
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:50705514$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
Obudowa ekranu jak już wspominałem pęknięta w 2 miejscach. Na klejeniu się znam, więc nie bałem się.... a nawet zaryzykowałem zakup nowego kleju który okazał się całkowitą porażką. Nie wdając się w szczegóły, do klapki z laptopa należy stosować tylko i wyłącznie stary, długo wiążący biały distal. Koniec.

distal to tylko jak sie swoj robi, jak kleje ludziom i zalezy mi na czasie

allegro.pl/i2679214862.html

albo

allegro.pl/i2635335750.html albo podobny tylko nieco wolniejszy do bardziej
skomplikowanych rzeczy

nowa obudowa ekranu - 170zł. szyny 2x75, zawiasy 2x39 plus przesyłka każdego z osobna. Tyle zaoszczędziłem, ale mam 2 ślady po klejeniu klapy.

zawiasy w laptopie albo pękająca obudowa ekranu