zawiedziony pisem i trampem

Data: 2017-05-11 18:04:21
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
zawiedziony pisem i trampem
jako, że dostałem kopa w dupę od w/w
rozpoczynam oficjalną wojnę...

zacznę od pis-u - proponuję powcom zapytać pis skąd wzięły się te niewyobrażalne sukcesy polskiej gospodarki... bo to wygląda nieco dziwnie, że to dzięki fabryce traktorów która zaczęła produkować samochody elektryczne...

tramp później...

Data: 2017-05-11 19:48:20
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
zawiedziony pisem i trampem
Morawiecki (jeszcze z dużej) ciągle powtarza, że ten sukces gospodarczy to dzięki uszczelnieniu systemu podatkowego - nie wydaje mi się to prawdą... co Panowie na temat?

Data: 2017-05-11 11:26:09
Autor: Zenek Kapelinder
zawiedziony pisem i trampem
Przez dwadziescia kilka lat dzieki rzadom czerwonych skurwysynow i oplacanej kiedys przez nich stworzonej demoratycznej opozycji kierowalismy sie w strone dna. Jak je osiagnelismy  i zmienila sie wladza to wbrew oczekiwaniom POprzednikow okazalo sie ze dno jest jeszcze na tyle mocne ze mozna sie od niego odbic, pod warunkiem ze bedzie sie to robilo delikatnie i ostroznie. I nowi odbijaja sie delikatnie i ostroznie. Duze wzrosty wskaznikow roznych spowodowane sa tym ze bylismy na dnie. Zauwazylem na przyklad ze benzyna jakby troche lepsza byla. Jesli prawda jest ze co piaty litr benzyny byl z przemytu to i jakosc przemycanej benzyny musiala byc chujowa bo przemytnik nie kupuje najlepszego towaru tylko najtanszy. Przez najblizsze dwa lata cudow bym sie nie spodziewal ale i pogorszenia warunkow zycia tez sie nie spodziewam. Duze panstwo wolno reaguje na zmiany, zwlaszcza jak to sa zmiany w dobrym kierunku. Nie licze na znaczace zwiekszenie kwoty wolnej od podatku, i nie mam z tego powodu zadnego zalu do tych co rzadza. Jak gospodarka bedzie szla w takim kierunku jak idzie to jak znaczaco zwieksza kwote wolna od podatku w polowie przyszlej kadencji to bedzie dobrze. Wczoraj nadzialem sie na kadrowke. I ona do mnie ze niedlugo konczy nam sie umowa ( smieciowa ). I chciala by wiedziec czy bede chcial podpisac na nastepny rok. I ze jak podpisze to dadza troche wiecej kasy. Raczej to wygladalo na zebranie zebym podpisal niz stawianie mnie w sytuacji ze ze mna moga nie podpisac bo na moje miejsce czeka w posredniaku 20 osob. Dzisiaj podali ze GUS wyliczyl stope bezrobocia, wyszla im 5,1%. A za moment moze sie zrobic ujemna jak ukraincy zamiast u nas zaczna szukac pracy 1000 kilometrow dalej.

Data: 2017-05-11 20:43:09
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
zawiedziony pisem i trampem
Panie Zenek!
ja PYTAŁEM CO jest przyczyną tak dobrych wyników?

upraszczając: kto co wyprodukował, że sprzedał i zarobił?

utrudniając: jak odnaleźć w tym sukcesie liderów popis/eu? bo moim zdaniem, dokładnie ci sami co obsadzali za uw/po obsadzają i teraz za popis/eu... więc co to za "cud nad wisłą 2"?

Data: 2017-05-11 12:29:31
Autor: Zenek Kapelinder
zawiedziony pisem i trampem
Przeciez napisalem jak do bialego czlowieka. Jak jest sie przy dnie to niewielki wzrost w statystykach robi pionowa kreske wzrostu na wykresie. Wzrost liczby samochodow elektrycznych o 500%. No zajebiscie ktos powie a inny spyta ile bylo przed wzrostem a ile jest po. I sie okazuje ze bylo 80 a jest 500.

Data: 2017-05-11 21:35:26
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
zawiedziony pisem i trampem
nie wykręcaj się Panie Kolego!

pytam konkretnie - kto co zrobił, że zarobił?

Data: 2017-05-12 10:05:45
Autor: prezydent San Escobar
zawiedziony pisem i trampem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak jest sie przy dnie

Ty na pewno jesteś :DDD
http://rynekpracy.pl/artykuly/pkb-w-polsce-na-tle-krajow-postkomunistycznych

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 10:00:25
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Niezłe brednie smoleńskie :DDD Co łykasz? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 11:00:22
Autor: Lord Donald
zawiedziony pisem i trampem
Wydaje mi się jak PiS planuje coś na połowę przyszłej kadencji to może zapomnieć o tej kadencji, wróci poprzednia banda i spuści kraj z powrotem na dno. Takie są nowe warunki demokracji, jak nie spełnisz obietnic to zapomnij że ktoś dwa razy w nie uwierzy. POsrańcy wykorzystali już limit pustych obietnic, PiSuary niech nie liczą że uda im się ogłupiać wyborców w ten sam sposób. Niech się wezmą lepiej do pracy i wykonają to co obiecali albo niech spadają i nie robią z ludzi idiotów. Wprowadzili jakieś 500+ rok temu i siedzą od tej pory i pierdzą w stołki. Raczej na tym samym bajerze co POsrańcy daleko nie ujada. Po za tym jak Ukraińcy wyjada 1000km dalej to wrócą Polacy, których ci Ukraińcy zastąpią, wszystko się zbilansuje. Ukrainiec to nie ciapaty co ma swoją godność za centa robić nie będzie. Ukrainiec może żyć jak Polak w baraku i robić za pół darmo, a więc poważna konkurencja dla Polaków za granicą.

Data: 2017-05-16 20:13:04
Autor: kors4r
zawiedziony pisem i trampem
Duze wzrosty wskaznikow roznych spowodowane sa tym ze bylismy na dnie.

Już nawet agencje ratingowe nie widzą pozorów podstaw do obniżania ratingów PL, więc coś jest na rzeczy.

Najlepsze we wszystkim jest to, że ukraiński majdan kosztował Sorosa kilkanaście mln USD, a w Polsce zainwestował już 150 mln ZŁ w "Obywatele dla Demokracji", chyba 17 mln zł wpakował w żydowską gazetę dla mniej wartościowego narodu tubylczego i efektów nie widać.

Niemniej, myślę, że należy się spodziewać raczej mobilizacji sił po lewackiej stronie, niż długotrwałego, stabilnego rozwoju.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od władzy.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem.

Data: 2017-05-16 21:03:14
Autor: prezydent San Escobar
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> Duze wzrosty wskaznikow roznych spowodowane sa tym ze bylismy na dnie.

:DDD

Już nawet agencje ratingowe nie widzą pozorów podstaw do obniżania ratingów PL, więc coś jest na rzeczy.

No to skoro za PO byliśmy wyżej notowani, to coś musi być na rzeczy.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 09:59:41
Autor: prezydent San Escobar
zawiedziony pisem i trampem
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
napisał(-a):

Morawiecki (jeszcze z dużej) ciągle powtarza, że ten sukces gospodarczy to dzięki uszczelnieniu systemu podatkowego - nie wydaje mi się to prawdą... co Panowie na temat?

Wzrost gospodarczy 2,2%, wzrost przychodów z VAT - 2,2%.
Sam sobie odpowiedz.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 20:14:17
Autor: kors4r
napisał(-a):

[...]

A to ciekawe. Możesz podać źródło?

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-16 21:03:49
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>

> Wzrost gospodarczy 2,2%, wzrost przychodów z VAT - 2,2%.

Google nie działa?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

zawiedziony pisem i trampem