zawieszający się dysk

Data: 2009-08-20 13:41:48
Autor: Quent
zawieszający się dysk
już myślałem, ze to płyta główna, wymieniłem i byłem szczęśliwy do wczoraj, bo znów to samo... podczas botowania windows xp + sp2 czasem dysk się zawiesza i trzeba wyłączać komputer, żeby go ponownie uruchomić... zawiesza się na tym pierwszy dłuższym postoju dysku podczas ładowania windows - zawsze w tym samym miejscu, jakby jakiś problem z wykrywaniem czy cóś... spotkał się Ktoś z takim problemem? co to może być? objaw występuje raz na kilkanaście uruchomień komputera... dysk i płyta nowe, zasilacz prawie nowy.

Uruchom system z CDka i sprawdz dysk chkdsk czy tam innym scandiskiem.
Jaki zasilacz?

Pozdr.

Data: 2009-08-20 18:20:45
Autor: identyfikator: 20040501
zawieszający się dysk
Jaki zasilacz?

feel 400

Data: 2009-08-20 18:32:25
Autor: Wiesław
zawieszający się dysk
Dnia 20-08-2009 o 18:20 identyfikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

Jaki zasilacz?

feel 400

Upewnij się czy wtyczka zasilania dysku (molex) nie jest luźna.
Możesz spróbować zamienić na inną.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-08-21 10:26:03
Autor: ***EiNsTeIn***
zawieszający się dysk
Witam
Ile latek ma zasilacz ? Czy jest fo Feel I ?
Już nie raz się spotkałem, że np. po 2 latach zasilacz nadawał się do utylizazcji.
Pozdrawiam

zawieszający się dysk