zawieszenie DG

Data: 2010-02-04 16:30:15
Autor: Liwiusz
zawieszenie DG
Michał Gnat pisze:
Witam,

prowadzę 1os. DG, KPiR, VAT
Dostałem propozycję etatu (umowa o pracę) ale pod warunkiem likwidacji DG.
Zakładając że etat mi się opłaci, jakie są różnice pomiędzy likwidacją DG a jej zawieszeniem?
Tzn. chodzi mi konkretniej jakie są minusy zawieszenia DG?
Nie chcę jej od razu likwidować ponieważ etat i tak byłby na okres próbny.

   Generalnie zawieszenie to zalety - mniej papierkologii, łatwiej potem odwiesić, nie trzeba się ponownie rejestrować wszędzie (choćby VAT-R), wypowiadać/zawierać umów z bankiem itp. itd.

--
Liwiusz

zawieszenie DG