zawieszenie citroen c5

Data: 2010-11-08 10:15:46
Autor: Ryszard Srokosz
zawieszenie citroen c5

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:ib6e1k$hbk$1news.vectranet.pl...
witam czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje sie co może być z citroenem c5 rok prod 2004, cały czas wywala bezpiecznik od pompy zawieszenia, jak sprawdzić czy przyczyną może byc pompa? oraz gdzie ewentualnie we Wrocławiu ktoś to uczciwie zrobi

Miałem taki problem po przejechaniu około 190 tys km.
Być może było to też związane z wymianą oryginalnego akumulatora na porządny polski.
Efekt był taki, że dwa razy spalił mi się bezpiecznik.
Nie miałem czasu na eksperymenty i kazałem wymienić pompę.
Pomogło.
Efektem ubocznym było to, że przestały mi mrugać światła w czasie jazdy :)

zawieszenie citroen c5