zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne

Data: 2009-04-15 21:30:23
Autor: Piotr NetExpert
zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne
Pytanie dotyczy nowelizacji, kt贸ra ponownie wprowadzi艂a mo偶liwo艣膰 zawieszenia dzia艂alno艣ci. Opisy, kt贸re znajduj臋 w internecie, m贸wi膮 o tym, 偶e w okresie zawieszenia nie ma konieczno艣ci op艂acania ubezpiecze艅 spo艂ecznych. Nie znalaz艂em jednak ani s艂owa o zdrowotnym. Czy zdrowotne trzeba wtedy op艂aca膰?

Nie uda艂o mi si臋 znale藕膰 tre艣ci nowelizacji, a mam jeszcze kilka innych w膮tpliwo艣ci. Czy znacie miejsce gdzie ona le偶y?
Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

Data: 2009-04-15 22:20:40
Autor: Liwiusz
Piotr NetExpert pisze:
[...]

   Z tego co tutaj pisz膮, to nie trzeba:

http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=204277

Nie uda艂o mi si臋 znale藕膰 tre艣ci nowelizacji, a mam jeszcze kilka innych w膮tpliwo艣ci. Czy znacie miejsce gdzie ona le偶y?

Na www.polskieustawy.com s膮 w miare aktualne akty prawne.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-15 22:58:15
Autor: Piotr NetExpert
Liwiusz pisze:
  Z tego co tutaj pisz膮, to nie trzeba:
http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=204277

Dzi臋ki

Na www.polskieustawy.com s膮 w miare aktualne akty prawne.

Tu nie znalaz艂em, ale w poprzednim by艂 numer dziennika, wi臋c ju偶 sobie wyszuka艂em.

Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne