zawieszenie i odwieszenie działalności

Data: 2013-05-01 12:00:35
Autor: danio77pl
zawieszenie i odwieszenie działalności
Witam, 1.Do dzis czyli 1 maja mam zawieszoną działalność gospodarczą czy powinienem odwiesić działalność  od jutra czyli od 2 maja??? 2.Drugie pytanie czy jeżeli zawieszę działalność to czy mogę ją za chwię zawiesić znowu czyli za 2 dni po odwieszeniu ? 3.Pracuję na etacie też i w związaku z tym poniosę koszt ZUS za zdrowotną i rozumiem  ze niezaleznie ile dni trwa działalnosc to płace pełną skladkę zdrowotna. 4.Przeczytałęm gdzieś ze jezeli nie zgłosze wznowienia dzialanosci to mam 30 dni jeszcze na to zanim mnie wykreślą. Czy wtedy wznawiam działalność dowolnego dnia w tym okresie 30 dni ? czy i tak bedzie odwieszona z data 1 lub 2 maja ? Prosze jakiegoś znawce tematu o pomoc. Dzieki D.

zawieszenie i odwieszenie działalności