zawieszka do słuchawki BT HBH-PV712 SonyEricssona

Data: 2009-05-15 09:56:25
Autor: Feromon
zawieszka do słuchawki BT HBH-PV712 SonyEricssona
Witam!

Bardzo lubię ten typ wieszadełka w mojj słuchawce, jednak jest zrobiony
z czegoś tandetnego, bo po pół roku niecodziennego używania się połamało
już w drugiej słuchawce tego typu.
Nie chciałbym wyrzucać pieniędzy , ale inne słuchawki źle mi wiszą w uchu.

Może więc ktoś wie, gdzie mogę kupić jedynie ten uchwyt  w kształcie znaku zapytania?
Może komuś się zepsuła a uchwyt został?

Z góry dzięki za wszelkie info.
Feromon

zawieszka do słuchawki BT HBH-PV712 SonyEricssona