zawiodłem się na Was (mbank+kindle)

Data: 2012-10-19 02:40:28
Autor: Jarosław Kuter
zawiodłem się na Was (mbank+kindle)
Nikt nie podrzucił linka do promocji mbanku z kindlem i kartą M&more.
Gdyby nie Samcik to bym nie zauważył.
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/11514528?nlp&CID=PL_CRM_1_0_0_287&a=1661
(uwaga - jeszcze tylko dziś)

Czy ktoś już to przerabiał w pierwszej wersji promocji? Jaki Kundelek?
Nie ma w umowie żadnych zapisków ograniczających możliwość rezygnacji
z karty po jego otrzymaniu ?

kuternochal

Data: 2012-10-19 11:47:23
Autor: Zbynek Ltd.
Jarosław Kuter napisał(a) :
[...]

Zawiedliśmy się na Twojej hipotetycznej zdolności czytania. Temat był już dawno poruszany. I to w kilku wątkach z właściwym ku temu tytułem.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-10-19 11:47:53
Autor: kowtow
zawiodłem się na Was (mbank+kindle)
Oferta wyprzedana to po co zasmiecasz grupe

Data: 2012-10-19 11:48:02
Autor: neoniusz
On 19.10.2012 11:40, Jarosław Kuter wrote:
[...]

A mowili, ze hibernacja to dopiero przyszlosc...

Data: 2012-10-19 02:55:22
Autor: Jarosław Kuter
zawiodłem się na Was (mbank+kindle)

Jest coś chyba na rzeczy, że kupony odrzucone ze względu na brak
zdolności wracają na groupon bo na 100% kilkanaście minut temu miałem
możliwość zakupu a oferta wyświetlała się jako aktywna do dziś do
północy

Kuternochal

Data: 2012-10-19 04:17:57
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 11:55:22 UTC+2 użytkownik Jarosław Kuter napisał:
Jest coś chyba na rzeczy, że kupony odrzucone ze względu na brak

zdolności wracają na groupon bo na 100% kilkanaście minut temu miałem

możliwość zakupu a oferta wyświetlała się jako aktywna do dziś do

Tylko jakie kupony? Kartę już mam w portfelu a o kupon mnie nikt nie pytał.

Data: 2012-10-19 04:32:08
Autor: Jarosław Kuter
On 19 Paź, 13:17, Piotr Hołda <pho...@gmail.com> wrote:
> [...]

> możliwość zakupu a oferta wyświetlała się jako aktywna do dziś do

Tylko jakie kupony? Kartę już mam w portfelu a o kupon mnie nikt nie pytał.

A jak nie dostaniesz kundelka?
Kuternochal

Data: 2012-10-19 12:44:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zawiodłem się na Was (mbank+kindle)

"Jarosław Kuter" f24b21a7-072a-40c8-a39c-b13d188f18b3@ib4g2000vbb.googlegroups.com

Nikt nie podrzucił linka do promocji mbanku z kindlem i kartą M&more.

: IMO aż świeciło się od tych postów, takie było ich natężenie...

zawiodłem się na Was (mbank+kindle)