zawoalowany spam

Data: 2009-09-25 14:29:50
Autor: kris
zawoalowany spam
Użytkownik "pwz" <grupy_dyskusyjnetowytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h3p8si$6pk$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Czy jako spam (w sensie ustawy, która tego zabrania) można uznać taką wiadomość (którą dostałem przed chwilą na skrzynkę)?

No bo jak dla mnie, to mamy tu do czynienia z czynem nieuczciwej konkurencji, w myśl art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną... Ale może się mylę?

* zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.) oraz dyrektywą UOKiK:

" Dopuszczalne jest przesłanie na adres e-mail pytania czy adresat zgadza się na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej "

Krzysiek

zawoalowany spam