zawor kulowy - przedluzenie

Data: 2010-01-16 23:08:25
Autor: Jarek P.
zawor kulowy - przedluzenie
lukas <lukasm6@wp.pl> wrote:
Witam,

posiadam zaw贸r kulowy z tak膮 zwyk艂膮 wajch膮, czy da si臋 jakimi艣
przed艂u偶kami (czy czym艣 podobnym) zrobi膰 tak, aby schowa膰 ten zaw贸r
pod p艂yty g-k i p艂ytki, aby wystawa艂a tylko jaka艣 艂adna ko艅c贸wka?

Zrobi膰 mo偶na wszystko, ale w tym przypadku trzeba sobie to samemu wyrze藕bi膰, dorabiaj膮c jak膮艣 przed艂u偶ke mi臋dzy zaw贸r a wajch臋 (cho膰by z dost臋pnych w ka偶dym kibelmarkecie mosi臋znych rurek, stosownie rozklepanych na ko艅cach).

J.

Data: 2010-01-17 00:02:52
Autor: lukas
zawor kulowy - przedluzenie
Dnia 16-01-2010 o 23:08:25 Jarek P. <"jarek[kropka]p"@gazeta.pl>  napisa艂(a):

[...]

w takim razie pro艣ciej b臋dzie mi kupi膰 gotowy zaw贸r, a ten co mam b臋d臋  musia艂 przesun膮膰 gdzie艣 indziej...

--
Pozdrawiam,
  lukas

zawor kulowy - przedluzenie