zawory do suchego-pomoc

Data: 2009-06-21 20:06:07
Autor: centaur000
zawory do suchego-pomoc
Witam. Będę wdzięczny jeżeli ktoś mi pomoże znaleść na Śląsku dobrego serwisanta skafandra BARE. Chodzi mi o wyczyszczenie fachowo zaworów, dodawczego oraz odpustowego. Dodawczy mi bombluje, odpustowy cieknie, da się z tym pływac ale jest dyskomfort.Nie chodzi o amatora, tylko kogos kto zna się na rzeczy i nie uszkodzi mi skafandra. Bedę wdzięczny.
 Wojtek

Data: 2009-06-21 20:06:08
Autor:
zawory do suchego-pomoc
centaur000 <centaur000@poczta.onet.pl> napisał(a):
odpustowego.

Może tak łaskawie byś napisał jakie to zawory, wtedy łatwiej opowiedzieć co
zrobić. Nie są to skomplikowane urządzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-21 22:17:38
Autor: centaur000
zawory do suchego-pomoc
[...]

klasyka Si Techy z liftingiem i napisem Bare

Data: 2009-06-21 20:22:03
Autor: lot
zawory do suchego-pomoc
On 2009-06-21 20:06:07 +0200, "centaur000" <centaur000@poczta.onet.pl> said:

[...]

Polecam Jacka Czechowskiego - f-ma Mako.
Serwisuje skafandry od A do Z, więc i z zaworami nie powinno być problemu.

Lot

Mako Jacek Czechowski
ul. Wiśniowa 22/14
53-137 Wrocław
tel. 0607/514-001
poczta: czeslawnur@poczta.onet.pl

Data: 2009-06-21 21:08:42
Autor: centaur000
zawory do suchego-pomoc
On 2009-06-21 20:06:07 +0200, "centaur000" <centaur000@poczta.onet.pl> said:

> [...]
> Polecam Jacka Czechowskiego - f-ma Mako.
Serwisuje skafandry od A do Z, więc i z zaworami nie powinno być problemu.

Dzięki,choć to troszkę daleko, a cos w rejonie Katowic,ew. Bielska,

(Jak nie bedzie innej możliwości to podjade do Wrocławia ale to spory kawałek a zależy mi na czasie). pozdrawiam Wojtek

Data: 2009-06-21 21:13:16
Autor: lot
zawory do suchego-pomoc
Na dobry początek zadzwoń i porozmawiaj :)

Lot

Data: 2009-06-21 21:51:09
Autor: centaur000
zawory do suchego-pomoc
Na dobry początek zadzwoń i porozmawiaj :)

Lot

Oki jeszcze raz dziekuje...

Data: 2009-06-23 11:06:39
Autor: jacekplacek

[...]