zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki

Data: 2009-11-04 08:29:29
Autor: yapann
zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
czy zawory grzejnikowe które mają skalę od 2 do 5, pozwalają na całkowite zakręcenie ogrzewania, czy na zimę trzeba zatrzymac kotłownię? Na czym polega ten patent?

Data: 2009-11-08 01:31:57
Autor: ąćęłńóśżź
zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Masz na mysli zawory, czy głowice?
JaC

-- -- -

czy zawory grzejnikowe które mają skalę od 2 do 5, pozwalają na całkowite zakręcenie ogrzewania?

Data: 2009-11-08 16:47:17
Autor: yapann
zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Masz na mysli zawory, czy głowice?

nieststy nie wiem :)
takie pokrętła regulacyjne zamontowane na rurze wpadającej do kaloryfera

powiedzialno mi, że na dwójce ma być minimum nagrzania,  ze względu na politykę grzania się od sąsiadów. U mnie jednak jest na dwójce chłodny kaloryfer (nie odnotowałam też zużycia na liczniku w ciągu 2 dni) - czy są źle zamontowane?

Data: 2009-11-08 16:54:07
Autor: Prawusek

"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message
> [...]

politykę grzania się od sąsiadów. U mnie jednak jest na dwójce chłodny
kaloryfer (nie odnotowałam też zużycia na liczniku w ciągu 2 dni) - czy są

    Pod głowicą jest regulacja zgrubna. Trzeba ją zdjąć i wyregulować w/g
instrukcji producenta. Teoretycznie tak, aby 6 (max) oznaczała całkowite
otwarcie. Gdyby było zbyt gorąco i brakowałoby pozycji "0", czy nawet "-1"
na głowicy trzeba bardziej zdusić tą zgrubną regulacją.

Data: 2009-11-08 18:40:15
Autor: yapann
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hd6q8s$cm8$1nemesis.news.neostrada.pl...
   Pod głowicą jest regulacja zgrubna. Trzeba ją zdjąć i wyregulować w/g

dzięki

zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki