zawracanie (długi)

Data: 2010-08-29 13:30:12
Autor: neoniusz
zawracanie (długi)
W dniu 10-08-29 11:10, Mamma pisze:
Wg mnie zachowałem się elastycznie, a co Wy na to? Wykroczenie? :)
Miłego dnia!

Jesli chcialbym zjechac na zewnetrzny pas, to stanalbym tak jak on. Jesli chcialbym na wewnetrzny to wjechalbym tak jak ty. To byl po prostu taki frustrat, pewnie z jakiejs okolicznej wsi.
Na alejach zawraca sie podobnie - z lewej na wewnetrzny, z prawej na zewnetrzny. Nie ma tam zadnych linii ale ludzie potrafia sobie jakos poradzic. Jeszcze nie widzialem, zeby ktos tam robil problemy. Nie przejmuj sie.

zawracanie (długi)